to bude tym, ze car games boli super tak medzi 2000-2010. podla titulu. potom marketeri pridavali cim dalej tym viac sriaciek az sa vsetko stalo nehratelne, nudne a nezaujimave. za vsetko je krasny priklad flatout seria. jednotka prisla s realistickou fyzikou, v kazdej dalsej serii sa vsetko zrychlilo 2x a pritom fyzika isla do haja pretoze pri rychlosti 700km/h jednoducho ziadna realisticka fyzika nie je mozna.
Hry ako F1 zase spadli do inej pasce - pridavali sa realisticke nastavenia, zbytocne arcade mody, invazivne helpery pretoze causal gamer jednoducho nevie nema cas a nechce stravit hladanim nastavenia 300 hodin. Vznikol z toho nehratelny a hlavne nudny memory hog.
car games, (nehovorim o sim racing) maju byt jednoduche a zabavne. S realitou to nema nic spolocne. to musi byt lahko zvladnutelne s controllerom, alebo volantom za 250 euro.