Souhlasím s tím, že je ještě brzy. Zrovna u Ferrari je asi možný pokrok celkem rychle, jak naznačoval Pepa Král, ale i zahraniční analýzy, tak oni možná spíš trochu zpackali mechanické řešení kolem převodovky, kdy se jim to kroutí, což dělá problémy, aerodynamika je ale trefená dobře. Pokud by to bylo takto, tak by to mělo jít napravit.
Na druhé straně ale třeba DSQ u Lewise za podlahu bez souvislosti s jezdci být nemusí - pokud LH na tým tlačil, aby šli na maximum přítlaku za každou cenu, tak je to mohlo dovést k příliš nízkému nastavení. V Japonsku to právě vypadalo, že Charles šel konstruktivně k dosažení maxima “v rámci možností”, zatímco Lewis potřebu nějakých kompromisů moc nepochopil. Ale uvidíme už za dva dny…
Zatím mi to ale dění ve Ferrari přijde jako potvrzení názoru, že Lewis je fakt dobrý, pokud vše perfektně funguje. Pak pořád dokáže zajet velmi konzistentně a přitom rychle, náznakem byl vyhraný sprint. Pokud ale něco jde “méně dobře”, tak je u Lewise propad větší, než by bylo žádoucí 