Jsi mě hecnul, abych to spočítal 
Takže
Hmotnost: 850 kg
Max rychlost před brzděním: až 340 km/h (94 m/s), min. rychlost 60km/h.
Počet brzdných zón na okruhu: 7–10 větších (Spa, Monza), až 15–20 malých u městských okruhů
Teoretické maximum energie z jednoho brzdění:
E = ½ * m * v²
Z 94 m/s na 16.6 m/s
E = 0.5 × 850 × (94² − 16.6²) = 3.6 MJ
Takže z jednoho intenzivního brzdění můžeš získat teoreticky až 3,6 MJ.
Monza má cca 5–6 velkých brzdných zón
Singapur může mít i 15 menších brzdných zón
Takže za jedno kolo je k dispozici 10–30 MJ kinetické energie k rekuperaci, pokud bys měl perfektní systém bez ztrát.
Elektromotory / generátory mají účinnost 90–95 %.
Můj odhad je, že pokročilé systémy by mohly reálně zachytit cca 60–70 % z dostupné kinetické energie – což je cca:
6–20 MJ na kolo, podle tratě.
Možná jsem to trochu “optimalizoval”, ale takhle to říká fyzika, takže skutečnost bude tak o 20% nižší.
Samozřejmě by ten systém byl plný yttria, baria, dysprosia, terbia a grafenu a určitě ještě něčeho jiného a hodně drahého…