Cunoda po prvých bodoch v Red Bulle: Takto treba pokračovať | Magazín F1 - F1online.sk

Júki Cunoda v Bahrajne prelomil bodové mlčanie tímovej dvojky Red Bullu, ktoré trvalo od minuloročnej VC Las Vegas. V Milton Keynes však veľmi neoslavovali a tento malý úspech spadol do úzadia pri problémoch, ktoré trápia celý tím a Maxa Verstappena. Cunoda sa však musí koncentrovať sám na seba. Po Bahrajne je relatívne spokojný.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/195388/cunoda-po-prvych-bodoch-v-red-bulle-takto-treba-pokracovat

Vydrž chlapče vydrž. Co nevidět budeš týmovou jedničkou. :+1:

3 Likes

Kdo by to byl řekl, co? Nejen, že se Juki docela chytl, ale vlastně si s tím křápem dokáže docela poradit. A jestli MV zdrhne (obzvlášť kdyby nějakým omylem do Astonu), bylo by logické, aby si ho nechali. Možná by už letos při vývoji auta mohli opustit ten koncept vše pro Maxe.

V poslední době vychází najevo, že Emil potřebuje mít vůz, který se chová stejně jako simulátor. To znamená úplně lehoučké řízení. To se teď z nějakého důvodů rozpadlo (možná kvůli nastavení i pro Tsunodu) a Emil se s tím najednou nedokáže vypořádat.

Moc se mi to nechce připomínat, ale podobná situace se stala Vettelovi, když skončily foukané difuzory.

Albon ale v minulosti hovoril niečo trochu iné a to, že monopost RB bol pre neho ťažko ovladateľný. Maxove nastavenie prirovnal k PC myši nastavenej na vysokú citlivosť.

Simulátor je počítač, né?

Už jsi zjistil kdy započala koncepce vozů s ground effectem a kdy skončí?

trepes dve na tri. asi vyspavas tie radegasty zo vcera.

toto predsa chce kazdy pilot.
Cunoda, ktory odjazdil 2 preteky nema zatial na vyvoj auta ci dokonca na Verstappenove nastavena absolutne nulovy vplyv.

1 Like

Hlavně, že Ty ses ze současné koncepce vykopal.
Jako kopáč máš před sebou úspěšnou kariéru.
Šachty už zrušili, tak se holt budeš muset pustit do výkopů kanalizací.

Lidi chtějí vůz cítit. Simulátor je stejně umělý jako silikonové kozy.

Samozrejme. preto chcu aby sa simulator spraval co mozno najvernejsie realite. Aby na nom mohli skusat veci, ktore pouziju na aute. to je cela pointa simulatora.

5 Likes

Tak se pojďme o formulích bavit a odpověz na otázku kdy v F1 přišla současná koncepce vozů s ground effectem a kdy skončí.

Přesně tak, jenže Emil jde opačnou cestou a chce, aby se vůz choval jako simulátor na kterém tráví spoustu volného času.

ja myslim, ze opacnou cestou si sa vybral ty.

3 Likes

Takže zase pouze vytáčky bez odpovědi.

V podobném duchu se vyjádřil i Tsunoda. Myslím, že tomu už se věřit dá, nemyslíš?

ale neklam. Cunoda povedal, ze Verstappen ma problem, pretoze jeho auto zacali nastavovat podla Jukiho? Nevymyslaj si.

Tsunoda říkal, že Emil nastavuje svůj vůz na velkou citlivost a řízení musí být hodně lehké.
Právě v tom je ten problém, proč se ostatní jezdci s Emilovým nastavením tak trápí.
Jenže teď z toho okna vypadl i Emil a hned je oheň na střeše.

nie hodne lehke, ale citlive. Verstappen je totiz exceletny pilot a vie fenomenalne kontrolovat zadnu cast auta. preto moze ist s prtlakom na predok a vzadu moze mat mensi odpor

V neděli jsme viděli jak lehce se z excelentního pilota stává rozhozená tuctovka když nemá vůz zcela podle představ.
Tsunoda říkal velice lehké řízení. Možná to umělá inteligence přeložila jinak. Samozřejmě je tím myšleno citlivé řízení, protože volant není kolo od míchačky.