Vobec nebol pohodlny, po vyjazde z boxov mal pred LH naskok 3.5 sekundy, ale LH na cerstvych gumach bol vyrazne rychlejsi, ak by Norris isiel do boxov o 2 kola neskor, vratil by sa uz za Hamiltono, ak by isiel len o jendo kolo neskor a zastavka sa trochu pretiahla, tiez… Nezabudaj, ze mali k dispozicii uz iba ojazdene stredne tvrde gumy, co znamena, ze ich museli setrit a podla moznosti prezuvat co najneskor…
Preto z timoveho hladiska davalo zmysel urobit to presne tak ako to urobili. Najprv povolat Landa, vymenit gumy a vratit ho pred Hamiltona, a nasledne veduceho pretekara o nikolko kol neskor aby sa tiez vratil pred Hamiltonom, a potom vymenit poradie…
Ak by to urobili opacne, a povolali Piastriho zbytocne skor len preto aby nestratil poziciu voci Norrisovi, riskovali by, ze mu odidu tieto ojazdene pneumatiky, a double neziskaju.
A samozrejme, hrozilo to aj Norrisovi, ale rozhodli sa, ze udrzat poziciu pred Hamiltonom bolo dolezitejsie, co bola asi aj prevda, lebo ano Max nedokazal na ovela cerstvajsich gumach Hamiltona cisto predbehnut…
Na druhej strane sa ukazalo, ze pneumatiky vydrzali bez problemov az do konca, a mali lepsie tempo ako Hmailton, avsak ak by Max dokazal Hamitona predbehnut, mohol by McLarenu este podkurit, najma ak by zvolili nespravnu strategiu ohladom svojich jazdcov…
Cize za mna osobne, to McLaren timovo urobil optimalne, skoda toho divadla…