Čo je nové na prestupovom trhu? Pre Sainza je stále najpravdepodobnejšie Audi | Magazín F1 - F1online.sk

Štartový rošt na sezónu 2025 sa nám postupne skladá. Takmer každý týždeň príde nejaká správa, ktorá nám doplní mozaiku. Naposledy potvrdil svoje plány Alex Albon, pred ním zas Nico Hülkenberg. Kto bude ďalší? Zostáva nám ešte niekoľko otvorených miest a voľných hráčov. Azda najatraktívnejším z nich je Carlos Sainz.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/155120/co-je-nove-na-prestupovom-trhu-pre-sainza-je-stale-najpravdepodobnejsie-audi

Sainz urcite Mercedes, pral bych mu to, byla by skoda vitezneho pilota.

ved ho Wollf nechce

Chodis s Wolffem na pivo?

keby len s nim …

S prezidentem …

ale s tym jedinym pravym :+1:

ne ale vazne - preco chces Sainza v merci? on nechce na rok niekomu ohrievat plac podla mna

Pro pristi rok je to nejlepsi volba, kompromisni 1+1 dal by se videlo, vitezne typy by mely jit nadracku.

no k vitaznemu teamu ma merc uz par rokov daleko

1 Like

Par je dva, to nejni zas tak moc. Mercedes musi zrevidovat materialy, radeji o neco tezsi auto, ale konzistentni v nastaveni, potom zacnou vyhravat.

s tymi materialmi to tu spominas dlhsie uz, vies to nejak rozviest? ja si totiz skor myslim, ze oni podcenili aero tunel, na com je zda sa tratny aj aston; u mercu sme videli ako 7 rokov napr neriesili pitstopy moc atd, ten tunel mi nepride tak moc nepravdepodobny

Ak Perez ostane v takejto forme (a to este pride obdobie parkovania monopostu do barier okolo trati) tak ho nezachrani ziadny sponzor a Marko ho posle prec zo dna na den

Ano mluvim o tom casto, protoze nic jineho nedava smysl.

U motoru musis pouzivat predepsane slitiny, u chassis tomu tak neni.

V ramci odlehcovani te napadne pouzit lehci slitiny, ale pokud si to nepohlidas muze dochazet ke zmene tuhosti soucastek vlivem teplot. Me to vysvetluje ten fakt, kdy Mercedesy se pri zmenach teplot 5-10st nahoru dolu a ted je to casto, jednoduse neudrzi v nastaveni, mozna ani zakladni geometrii…

Je rok 2024 a vec ze Mercedes od roku 2022 prestal umet designovat a prenaset data z tunelu na trat, to si neumim predstavit.

1 Like

to co pises mi nejak dava zmysel no … s tym tunelom, ak im tunel vypluvne spatne data, oni to beru ako dobre data, na zaklade toho spravia auto, auto sa sprava inak v realite, tak je na tuneli asi nieco zle … newey to pisal vo svojej knihe, preto ma to napadlo

Ferrari malo tiez problem minule roky s pracovnym oknom(teplotami) pneumatik… Teraz s tym ma problem Mercedes a evidentne aj Aston Martin

Vetsi pravdepodobnost je ze data jsou v poradku, jako kazdy rok, u Mercedesu se bavime o zisku nekolika titulu.

U me je to jednoduche, kdyz na projekt pouzijes nevhodny material, nebude fungovat jak ma, v nejhorsim pripade se cely sesune k zemi, i kdyz mas jinak vsechno v dokumentaci a datech spravne.

Ano, problem je, ze tech duvodu muze byt vicero.

To co popisuje Hamilton, kdy auto po treninku je super a v zavode je to jine auto neni breceni, je to realita, nema k tomu ani sam nic rict. Ale nezijeme ve svete duchu.

S Donaldom? :fire:

Myslis v tej forme, v ktorej je uz stvrty rok a nikto he preto prec neposlal?

Perez je lonsky vicemistr, ti se jen tak nevyhazuji.