Cadillac nechce od Ferrari len motory a prevodovky, ale aj zavesenie, píše Motorsport.com | Magazín F1 - F1online.sk

Ferrari môže zahnať obavy z nedostatku dát a spätnej väzby po roku 2025. Stajňa končí dlhoročnú spoluprácu so Sauberom, ktorý sa od roku 2026 stane plnohodnotným továrenským tímom Audi a začne si všetko vyrábať pod vlastnou strechou. Haas však nezostane jediným zákazníkom Scuderie, keďže, ako sa zdá, v Maranelle budú vo veľkom dodávať diely aj novovznikajúcemu tímu Cadillac.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/186658/cadillac-nechce-od-ferrari-len-motory-a-prevodovky-ale-aj-zavesenie-pise-motorsport-com

@Ferda musi mat radost

Měl byl radost, kdyby z Cadillacu nebyla stejná atrapa jako Haas, ale plnohodnotný tým hoden F1. Od Andrettiho by se takový start do F1 dal očekávat, ale od Cadillacu bych očekával mnohem větší soběstačnost.

1 Like

Klud.
Na zaciatok dobré, budu sa učiť, potom sa rozbehnú a pôjdu po svojom.

Ak si navrhnú a postavia šasi, tak je to furt o úroveň inde než Haas, ktorému dodnes šasi navrhuje a stavia Dallara.

2 Likes

To je ten velkolepý přínos 11 týmu?
Tak snad aspoň nářadí budou mít svoje.

1 Like

Tak Mercedes nastavil trend, tak si nestěžuj

Cim viac takych standardizovanych komponentov, tym vyrovnanejsia F1…

To sme chceli ze? :slight_smile:

Já měl lepší plán.
8 týmů, 8 motorů, 8 majitelů… Atd.

:stuck_out_tongue:

1 Like

K čemu bude 8 různých dodavatelů motorů?

Krásná konstruktérská bitva.

10 ci 8 dodavatelov je dnes nerealnych. pozri na Renault. Realne by to bolo vtedy keby boli motory klasicke a standardne tak a 90 - 95%.

Ťak úplně nereálné to nebylo.
Ferrari, Mercedes, Ford, Audi, Honda.
Kdyby Renault pokračoval, a Cadilac by postavil svůj motor, (absolutně nechápu tu tlačenku, když si nevyrobí lautr nic), tak už jsi na 7.

Jenže píšeš o dodavatelích, pak máš konstruktery, co budou mít motory od dodavatele zvlášť (AM a Honda). Vyšší počet dodavatelů neznamená automaticky bližší souboje.

1 Like

a ako dlho si myslis, ze by to bolo udrzatelne mat 8 automobiliek?
kazda automobilka chce vyhravat a nemoze sa uspokojit s tym, ze bude dlhodobo na konci pola, lenze vzdy musi byt niekto posledny

zaratal si dvoch, ktori tam este nie su ( z toho jeden tam mozno ani nikdy nebude) a jedneho, ktory uz odisiel :slight_smile: . Z tych zvysnych Ford tam nie je, ale je tam Redbull. a Honda tam je len tak tak.

Po takový tlačence od Beníka, kde se bil do prsou, jak to F1 potřebuje…
Tak… Cadillac = totální nuda.

Motory zrejme sľúbili, pretože chcú mať funkčný motor od roku 2028:

Už jen to, že mají továrnu v USA, budou tam USA platy atd., tak to nemůže se stropy fungovat.
Nebo bude nějaký koeficient platů?

Proč by to nemohlo fungovat? Ferrari je taky v Italii, Sauber ve Švýcarsku a zbytek v UK a nepoužívají jednotnou měnu na vydaje😀

1 Like