Briatore naznačil záujem o Colapinta, ale požadovaná cena bola privysoká | Magazín F1 - F1online.sk

Franco Colapinto vletel do Formuly 1 ako víchor a ku koncu sezóny sa z nej potichu stiahol. Vo svetle početných a veľmi nákladných nehôd priznal Williams porážku a záver sezóny sa snažil prežiť. Šéfovi stajne však zrejme nechýbalo veľa a mohol uzavrieť životný obchod.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/184265/briatore-naznacil-zaujem-o-colapinta-ale-pozadovana-cena-bola-privysoka

Nechtel bych byt v kuzi Col managera. Jeden den mas vyherni listek do loterie a druhy zjistis, ze sis spletl datum…

2 Likes

Nepřekvapilo by mě, kdyby největší problém byl v penězích (ať už oficiálních nebo “jiných”), na kterých se s Briatorem nedohodli. Pak by se nějaké nehody taky daly zdůvodnit, když je vůle, je i cesta.

3 Likes

Tak mozno by bol o toho chalana aj vacsi zaujem. Ale keby mame verit famam, tak to “vykupne” je naozaj vela za jazdca, co sice ukazal rychlost, ale aj schopnost navysovat naklady za nahradne diely.

Piloti (mladi aj skusenejsi) su tiez dnes dost limitovani. Jazdis na istotu a nerozbijes to, ale jazda na istotu znamena byt pomaly. Stavis na to, ze mozes ist rychlejsie a auto sa udrzi na trati aby si dal poriadny cas a bud si za borca co je rychly, alebo za amatera co to rozbil. Ta hranica je asi velmi tenka a Colapinto to asi sem tam prepalil.

Ano, samozrejme. Hodnotu Col si podelal Col sam a i jeho manazer ktery nejspise letal v oblacich a pak byl srazen do reality

Ja jen doufam, ze Col dozraje a jeste se v F1 ukaze. Uz kvuli tomu kukuci jak Sena😜

1 Like

Šuškalo se, že by Slim a podobní sponzoři měli z Péreze přejít právě na Colapinta.
Možná právě proto byli Horner s Helmutem viděni ve Williamsu. Ale třeba se vyptávali na Sainze.

Možná bude problém v tom, že se to jenom šuškalo :smile: .

1 Like

Na každém šprochu pravdy trochu. Uvidíme jak se Slim projeví bez Péreze.

Nejlepší předjetí sezóny 2024.

2 Likes

Alonso je k smíchu více než kdy předtím.
Už i mladíci bez zkušeností si ho vodí jako pejska.

Formulová krása, nezapomenutelný :clap: Jestli tohle je nejlepší předjetí sezony, tak to klobouček.

1 Like

image

Vidím to na rychlé reflexy Colapinta. Samozřejmě s trochou zbrklostí, která s v tomto případě vyplatila.

Doufám, že ho od příštího roku koupí Cadillac. Trochu jsem s ostatními nováčky ztratila přehled, jestli ho (zatím) zvažují nebo se o něm v téhle souvislosti nepsalo. Samozřejmě jsou všechno jenom spekulace, ale to většina našich úvah :smile: .

Možná v příštím roce zase nastane střídání stráží jalo letos. Několika zbytečných kolizí se určitě dočkáme a předzásobení na sklad v posledním roce pravidel se nikomu nebude chtít.
Navíc budeme mít dvě náhrady. Bottase a Péra.

obrazek

1 Like

Myslím, že příval nováčků je letos mj. i proto, aby se stihli vyjezdit před novými pravidly. Stačí si vzpomenout, jak se při minulé změně pravidel na začátku prakticky všechny týmy kromě RB motaly jako slepí koně a z šéfů padaly perly typu “naučili jsme se hodně o našem autě” atp. Proto potřebují něco vědět aspoň o svých jezdcích :slight_smile: . Samozřejmě, pokud to bude nutné, tak se udělají další změny, ale určitě je pro týmy lepší vstupovat do roku změn s trochu vyzkoušenou dvojicí.

Strolla bych nesrovnával ani s letošním Pérezem, ale když Ti taková laťka k Alonsovi vyhovuje, tak prosím.

Chceš říct, že Vettel nebyl ani na úrovni letošního Peréze? ale no tak Ferdo, takhle před svátky tady dráždit fans Vettela

S novými vozy se budou zaučovat všichni téměř od nuly. V tomto případě je důležitější práce konstruktérů než jezdců.
Ale v příštím roce budou vozy jednotlivých týmů nezvykle vyrovnané a právě když pravidla končí, tak se můžou i slabé týmy vyšplhat ke slušným výsledkům. Proto je důležité, aby každý tým měl co nejlepší oba jezdce.
Samozřejmě to neplatí pro týmy, které dojíždějí z posledního a bez vývoje.