Binotto „obdivuje“ Vettela, ale o druhom jazdcovi ešte nerozhodol | Magazín F1 - F1online.sk

Na sezónu 2025 zostali vo Formule 1 posledné dve voľné sedačky. Red Bull zatiaľ nerozhodol o osudoch Daniela Ricciarda a Liama Lawsona a s oznámením druhého pilota čaká aj Sauber (Audi). Staré vedenie si vybralo Nica Hülkenberga a nové zvolí jeho tímového kolegu. Hlavné slovo bude mať nový technický a prevádzkový riaditeľ Mattia Binotto.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/170824/binotto-obdivuje-vettela-ale-o-druhom-jazdcovi-este-nerozhodol

Obdivujem Vettela.
Preto, v 2018 ked siel na titul, v sobotu na kvalifikacii v Monze sme mu prikazali, aby tahal Kimiho ktoremu o nic neslo na nedelne pole position.
Nerozumiem preco by mal byt Seb v nedelu na pole, vyhrat preteky a pomyslat na titul.
Ale inak ho obdivujem.

1 Like

Binotto zral vtipnu kasu asi

1 Like

Ten obdiv byl vidět 2018 i 2019, nebo se na Singapur 2019 zapomnělo?

Vtedy tomu este sefoval Arrivabene.

OK s tym ze Binotto bol hned pod nim a Arrivabene nerozhodoval sám.

si myslis, ze spravili koli tomu firemnu poradu?

Ty myslis ze ne ?
Ver tomu ze Arrivabene a ludi hned pod nim si to takto presli.
Seb a Kimi sa striedali v tahani na pole, taka bola interna dohoda vo Ferrari.
Po tom ako Sebovi dovrzali vymenu pneu v Nemecku a aj kvôli tomu havaroval ferrari nechali pôvodnu dohodu bezo zmeny.
Neviem si predstavit ten pruser s kvaldy v Monze 2018, ze by nebol odsuhlaseny Arrivabenem a Binottom.

Audi momentalne nemoze velmi vyskakovat. Ak pride k zatvaraniu fabrik v nemecku tak pridu aj otazky kolko sa investuje do novych F1 motorov. Oni potrebuju za malo penazi vela muziky.

Moze byt, ale aj tak to vyzera, ze mas Binotta v zaludku a snazis sa na neho hodit vsetky preslapy vo Ferrari.

To to ale mozu rovno zabalit, staci sa pozriet na Alpine

Su v tazkej situacii. Matersky koncern otvara 30 rocnu dohodu o nezatvarani fabrik v nemecku. Posledne co potrebuju je na zahranicna hviezda na promo materialoch.

Ja som cosi cita minuly tyzden ze vo wolksvagene biju na poplach lebo klesol odbyt a nemaju komu predavat auta, s tym ze maju vela fabrik a malo predajov … ja uprimne tomu audi moc sanci na zotrvanie nedavam, pokojne by som si vedel predstavit ze ich niekto na konci novej ery kupi

1 Like

tak je. zaujem o dizle klesol a klesa, auta maju poruchovy softver, v EV ich biju americania, cinania, ale aj korejci ci francuzi, v hybridoch zase japonci a korejci. V EU aj US sice poklesol zaujem o EV a stupol zaujem o ICE, ale hlavne vo forme hybridu a tam zase VW taha za kratsi koniec.
Kedysi skodovky boli o krok pred Renaultom a PSA, dnes je to v mensich a lacnejsich segmentoch naopak.

1 Like

Tak jasne, ma to svoje opodstatnenie.
Som fanusik ferrari dostatocne vynervovany rokmi 1997,98,99 potom 08,10,12,17,18.
Fandit ferrari je kardio cvicenie a na kvaldu v Monze 2018 nezabudnem nikdy.
A ked citam co si mysli Binotto o Sebovi tak ma to dokaze vytocit.

1 Like

Počuj ty automechanik od forda. Vyhlásiť, že renault je v niečom lepší ako škodovka ( maximálne tak majú miestami lepší marketing ), to chce buď za to dostať sakra zaplatené ( čo si nedostal ) alebo o danej problematike vedieť také minimum, že začínam mať odôvodnené pochybnosti o tvojom vlastníctve vodičského preukazu. Renault 20 rokov nevyrobil nič, čo by si zaslúžilo byť nazývané autom.

Tady by mi ten Mick dával celkem smysl. S Binottem se zná a pokud by měl pro někoho cenu kvůli jménu, tak Audi by to mohla být. Navíc není úplný nováček a nějaké zkušenosti má, aby od něj měli zpětnou vazbu. Proč ne. Když ne teď sem, tak už asi v F1 nikdy nikam.

Není vlastně marketingová vražda mít v týmu 2 němce? Obzvlášť, když němce F1 vůbec nezajímá?
Citím tam Bortoleta, který dodá 200m trh.

Alo už vyjednává Bortoletovi smlouvu u Audi

To je vtip, že jo?:grinning: