Pro mě je podstatnější to, že Vettel v roce 2019 prošel nějakou krizí - a zvládl ji. Ta krize kulminovala ve Spa a především na Monze, ale skončila v Singapuru (a Rusku). Důvod, proč Ferrari ukončilo spolupráci s Vettelem, tkvěl spíše v rozhodnutí jet na Leclerca, místo dvou útočníků mít jen jednoho. Proto angažmá Sainze, který měl v té době pověst týmového hráče a relativně submisivního pilota.
Ale osobně nemám Binottovi za zlé to, že Vettel ve Ferrari skončil. Za zlé mu mám to, že v roce 2020 dostal Vettela svou zákulisní hrou do pozice babráka, který může za neúspěchy týmu. Měl jednoduše oznámit: držíme ho od klíčových informací a vývoje dál, protože je to Vettel. Red Bull to kdysi sdělil transparentně.
A samozřejmě, dvojice Leclerc Sainz je špatná práce sama o sobě, protože - opakuji - se nehodí ani na model dvou útočníků (na to Sainz opravdu jezdecky nemá), ani na model jedničky a dvojky (protože Sainz - s podporou svého otce a španělských médií - nemá dobrou duši Valtteriho Bottase). Ferrari mělo buď zůstat u dvojice Vettel - Leclerc, nebo postavit vedle Leclerca další mladou pušku, nebo najít někoho, kdo se obětuje na oltář titulu pro tým s tím, že bude rád za to, že jezdí ve Ferrari a má tomu adekvátní honorář.
Jediné, co se v tomto ohledu Binottovi podařilo, bylo, že Leclerc opakovaně zjistil, že se na tým nemůže spolehnout (už v roce 2021 si stěžoval, že ve vývoji se zohledňuje spíše Sainzova zpětná vazba a jeho potřeby a ne jeho, i letos - nedávno - Ferrari oznámilo, že Carlos se v příštím monopostu bude cítit komfortněji - pro srovnání, Red Bull vyvíjí monopost tak, aby byl co nejrychlejší, ne tak, aby to měl Perez lehčí, a když v úvodu roku Verstappenovi, který s tím monopostem vyhrával závody, vůz úplně neseděl, vyslechl si maximálně několik uštěpačných poznámek Helmuta Marka), a Sainz uvěřil, že ve věci jezdeckých schopností je konkurentem Charlese Leclerca a Maxe Verstappena.