Já tomuto moc nerozumím, psalo se že musejí posílat jak konstrukci tak postup výroby. Zveřejnilo se co se považuje za ilegální, nějak nevím jak by ještě něco mohlo projít.
V článku 3.2.2 technických předpisů se jasně uvádí, že všechny komponenty, které ovlivňují aerodynamický výkon auta, musí být pevně zajištěny a nepohyblivé vzhledem k jejich referenčnímu rámci definovanému v článku 3.3. Kromě toho musí tyto komponenty za každých okolností vytvářet jednotný, pevný, souvislý a nepropustný povrch.
Za ilegální považuje
- Prvky křídla, které se mohou posouvat vertikálně, podélně nebo příčně vzhledem ke karoserii, ke které jsou připevněny.
- Prvky křídla, které mohou rotovat vzhledem ke karoserii, ke které jsou připevněny, jako například otáčení kolem bodu upevnění.
- Konstrukce, které využívají elastomerická těsnění, poddajné části profilu křídla nebo tenký flexibilní laminát na spoji, který se může buď zdeformovat, vychýlit z roviny nebo zkroutit, aby umožnil lokalizované vychýlení vzhledem ke karoserii, ke které je komponent připevněn.
- Design, který využívá „měkké“ zadní hrany křídlových prvků, ve snaze zabránit „lokalizovanému praskání“ v důsledku flexibility konstrukce komponentů.