Alpine predstavil svetu monopost A524 | Magazín F1 - F1online.sk

Štvrtým pánom na holenie je tím Alpine. Francúzsky celok vlani sklamal. V priebehu sezóny došlo k ďalším čistkám vo vedení stajne, ktorá je technicky i personálne poddimenzovaná. Do novej sezóny však vstupuje s cieľom ukázať zlepšenie, čo vlastne platí aj pre všetkých jej konkurentov.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/141809/alpine-predstavil-svetu-monopost-a524

3 Likes

Fujko, zase kopec ciernej farby :nauseated_face:

1 Like

Tak to je velká nuda :confused:

Ako toto je vazne strasne. Uvidime ako to bude vyzerat na svetle.

Od Alpine vsak asi nikto necakal pekne livery.

Ten LeMans special je naopak podareny!

2 Likes

Uvidíme co na trati.
Na první dobrou z toho nemám dobrej pocit, ale uvidíme až to očima projedou profíci. :slight_smile:

2 Likes

@Situs jakože bočnice celkově vykazuji “oblouk” proudění vzduchu na zadek monopostu, to je opak toho o co se snaží ostatní- podesknuti a suzovani bočnic pro zlepšení cesty proudění vzduchu na zadní část. Velkym nosem chtějí nachytat dost vzduchu pod na směřování vzduchu směrem floor

3 Likes

Tohle bych v F1 zakázal. :slight_smile:
Dle duchu pravidel to na autě nemá co dělat. :slight_smile:

Nevidím v tom problém, Ferrari to ma na floor daleko horší :grinning:

Ubylo modré, přibylo černé. Ubylo ale i růžové, tak aspoň v něčem se barevně polepšili.
Kachní čumák ale zůstal, což v mých očích znamená sice stabilní výkony, ale na TOP vůz příliš těžkopádné pojetí.

Pochvala za předvedení skutečného vozu, ale přesto doufám, že to byla pohá maketa.

2 Likes

Tak nová pravidla se dělala hlavně z důvodu špinavého vzduchu a následování aut.

Takže tohle by se mělo jednoznačně zakázat a měla by být jednolitá nepřerušená podlaha. resp. okraj.

Tak změn tam je docela dost…
Hlavně spíš ten motor. :slight_smile:

1 Like

Z mého pohledu mi to přijde jako celkem malá evoluce, no čísla z aerotunelu nemám takže kdo ví o kolik se zlepší. Uvidíme :man_shrugging:

1 Like

Docela meh, loňské zbarvení lepší.

Tak další černo-nějaké auto :-1:

1 Like

No z týhle fotky vypadá to přední zavěšení úplně přepracované.
Uplně jiné úhly. Úplně jiné pozice wishbonu atd…

Karbon, karbon a zasa len karbon. Snáď sa tento trend musí raz skončiť, tá dizajnová stránka tým extrémne trpí.

A ze jeste nikoho nenapadlo do toho karbonu kapnout par kapek barevneho pigmentu.

Změny jsou vidět ve všech částech vozu, takže Renault viditelně nelenil.
přesto se mi tenhle vůz zdá na první pohled hodně těžkopádný.
Přiznávám, že mi nesedí především ten širokánský kachní čumák.
Přední křídlo je taky zcela jiné. Hlavní rozdíl vidím především v rozích před předními koly. Návrat ke starému aero, kdy křídlo hnalo luft nad přední kola?
Bočnice se mi zdají zúžené a více podseklnuté. V tomhle směru dávám Renaultu palec nahoru.
Ty háčky v podlaze se mi taky nelíbí. Z jiného pohledu ale nahrazují technicky nevzhledné lanka, takže přimhuřuji očo. Víc by se mi líbilo obřezání podlahy tak, aby nebylo žádných lanek a háčků potřeba.
Tím by se snížíl i Ground effect, takže by se zaplácly dvě mouchy jednou ranou.

1 Like

No lanko to nenahrazuje.
To je jenom, aby lépe ovládaly a trhaly vzduch.