Alpine potvrdil odchody Harmana a de Beera. Po novom má tím hneď troch technických riaditeľov | Magazín F1 - F1online.sk

Okrem kauzy Christiana Hornera sa nám toho deje viac ako dosť aj na opačnom konci štartového poľa. Ako bolo médiami avizované počas bahrajnského víkendu, Alpine opúšťajú ďalšie kľúčové osobnosti. Tentoraz tímu mávajú dvaja jeho najdôležitejší inžinieri Matt Harman a Dirk de Beer. Asi neprekvapí, že oboch Alpine nahradí z vlastných zdrojov povýšením ich bývalých podriadených.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/145135/alpine-potvrdil-odchody-harmana-a-de-beera-po-novom-ma-tim-hned-troch-technickych-riaditelov

Možná bude nejlepší když z Renaultu odejde co nejvíce lidí, aby Andretii mohl stavět tým s čistým štítem.

V preklade - bude najlepsie, ked Renault odide z F1 a uvolni cestu timu, ktory ma naozaj zaujem tam byt.

Lebo toto co predvadza Renault posledne roky je horsie ako Haas a Williams vzhladom na podmienky ake maju.

Víc by se mi lbilo kdyby se Renault s Andrettim spojil.
Andretti by do týmu přinesl čerstvou krev a závodního ducha A Renault by poskytl zázemí a přispěl i finančně.
Alespoň takhle vidím nejlepší řešení pro budoucnost současného Renaultu…

1 Like

pokial by v tomto vztahu ostali statne peniaze, nikdy tam dobre nebude

1 Like

Aky vyznam by pre Andrettiho malo odoberat GP2 engine od Renaultu? (neverim, ze by tam Renault chcel ostat ako zakaznik inej stajne)

Státní peníze mají stejný efekt jako podpora GP Brna v Moto GP.
Ale v případě podílníctví by už šlo o státní čest ze které by národní hrdost couvat nechtěla. Navíc spojení s Andrettim v plánu bylo i když trochu jinak. Přes motory.

I s tímto motorem by se vyplatilo o výhodnější spolupráci, než odkup Haasu, který má kromě místa v F1 nulovou hodnotu.

skoro nulovu

to co predvadza hulkenberg je s tym srotom na medailu :smiley:

A prave to miesto v F1 ma hodnotu vysokych stoviek milionov dolarov. :smiley:

@Papa_Jos
To co předvádí Hulk je pouze díky milosrdenství Ferrari.
Samotný Haas po celou dobu neudělal nic pro zvelebení svého týmu a je stále zcela závislý na práci Ferrari a Dallary.
Vlastním úsilím by doposud neodjel ani jediný závod.

Ako hlboko tim klesol… kde su casy ked Ricciardo s tym autom ukradol v SPA Verstappenovi najrychlejsie kolo… Tie 2 sezony s Alonsom naznacovali, ze to auto/tim ma potencial.
A potom to vsetko znicili…

Už Renaultu síce nefandím ale nechápem ten hejt na nich a posielanie ich preč. Niekto musí byť posledný a pokiaľ viem tak do teraz sa také niečo nedialo minulý rok skončili šiesty, keby končili posledný pár rokov nepoviem nič ale keby aj skončili v PK posledný bolo by to prvý rok. Nikto neposielal preč z F1 Haas za minulý rok, predtým Wiliams alebo Mclaren. Príde mi že jediná vada Alpinu je že sú automobilka lebo iné tými môžu byť posledné. Nehovorím že im to ide dobre ale prečo by mali za slabé výkony odísť z F1 nechápem.

1 Like

image

Velká pochvala.
Alpine je tak prozíravé, že si dělá volné místo pro kapacity, které se uvolní z Red Bullu už teď. :muscle:

Tak urcite ferdo :face_with_hand_over_mouth:

1 Like

Připojuje se k Alonsovi do Aston Martin.

Alonso si přece shání fleka někde jinde. :wink:

Zatím tam stále je, a třeba i bude. Záleží na něm a Fláviovi co uvařej :wink: Stále věřím v Aston Martin :green_heart: (jen trošku míň po tomto úvodu :grin:)

Ale posily z Aspine se hoděj, zejména ty kteří byli u Alonsa při jeho titulech :muscle:

Říká se, že výsledky nových lidí se pořádně projeví až za dva roky a podle řečí Alonsa se opravdu nezdá, že by tam tak dlouho zůstal.
Posily z Renaultu už budou po dvaceti létech hodně vyčpělí. Přiznávám, že změna je oživí, ale i tak bych už od nich žádné zázraky neočekával.