Alonso sa už teší do Monaka: Dnes sa všetko pokazilo | Magazín F1 - F1online.sk

Druhý víkend po sebe nejde šťastena naproti Fernandovi Alonsovi. Španielsky matador v Miami poriadne prskal na všetky strany, ale nakoniec musel priznať, že sám nejazdil dobre. Bohužiaľ, v Imole sa situácia zopakovala. Aston Martin nevyzeral zvlášť konkurencieschopný a opäť prišli jazdecké chyby.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/154362/alonso-sa-uz-tesi-do-monaka-dnes-sa-vsetko-pokazilo

V Miami z toho byly alespoň dva body, tady v případě Alonsa těžko něco bude, maximálně něco může dovést Stroll. Ten balík vylepšení je zklamáním, zas a znovu potřebuje tým víc času na to, aby to mohli líp nastavit, jenže tohle u AM není jen rok, tohle je u AM od 2022. I 2022 byla kastarofa, která se jakž takž zachránila, ano 2023 první půlka byla extrémně silná, ale tam si myslím, že šlo hlavně o změnu konceptu, který v tu chvíli byl top. Není možný, že Mercedes i AM se trápí poslední 3 roky s developmentem, kdy jim data ze stejného tunelu a CFD ukazují obrovské zlepšení, a pak oba týmy potřebuji 2,3 závody, než jim to začne fungovat. Myslím si, že je chyba v tunelu a CFD Mercedesu, kde AM musí tlačit na otevření svých zařízení a Mercedes na fix tohohle issue

Na Alonsovo auto dávaj nějaké staré díly a bude startovat z pitlane.

Tak nezbývá ani nic jiného, tohle musí využít, jak test. Ale je to smutný. Říkám, za vším trapenim Mercedesu a AM hledej společný větrný tunel

1 Like

Ked vedia ze startuje vzadu na Imole preco mu nedaju nove diely aj za cenu penalizacie? Lawrence musi setrit?

Alebo pocas Race day je uz tak pomale tempo ze im to neprinesie ziadnu vyhodu na dalsie preteky?

Často týmy nemají více nových dílů, i to může být důvod.

Hele u williamsu pochopim ale stroll zeby nemal nahradne diely? Divne

No jestli myslíš nový motor nebo převodovku, tak tam ještě žádná pentle není takže to by neřešilo nic. V této fázi ještě není konec roštu jak využít, leda si něco ověřit, zkusit jiný nastavení atd.

1 Like

To není jen u AM. U RBR taky nemají náhradní novej nos a přední křídlo, přinesli celkově 3 kusy, víc nestihli vyrobit, podle F1TV. Poslední kus dostal Peréz potom co boural ve FP3

1 Like

@PUFF Tá F2 je dobrá ■■■■■■ a Kimi/Ollie tam strašne trpia. Oni fakt potrebujú čo najrýchlejšie do F1. Kimi včera random stall 2x na gride. Dnes Ollie pit stop a to auto taktiež 2x random stall a je to na ručník v závode. A doslova v F1 pod tlakom nemal problém pit.

1 Like

Hlavně vidíš, že se na Imole nedá předjíždět ani v F3 ani v F2

Je to hrozný no, Staněk je o tolik pomalejší a stejně tam s tím Mal není schopen něco vymyslet. Zatím. Jen si asi zničí gumy.

Nedá vôbec toto bude proste start ciel závod a ešte ako zmenšili tú jedinú DRS zónu. Tu bude štart extrémne dôležitý. Inak P3 na všetkých sprint/race F2/F3 má akýsi extra grip, kedže vždy odtadiaľ dali jumpstart na P1 alebo P2. FIARI si to pogumovalo?

Efektívne pokiaľ ti neodídu úplne pneu si vpohode a ubrániš to. Monaco na klasickej trati.

1 Like

No říkám, Lec musí dát Maxe na startu, jinak budeme zařezávat vláčkem

Presne, tak uvidíme čo sa tam stane. P2 je zlé je to dosť špinavé, zatiaľ každý tam stratil. A pokiaľ Max udrží P1, tak bude múdry neroztrhá pole urobí si vláčik. Lenže tuto bude extrémny silný undercut, kvôli dlhej pitlane a taktiež rátam aspoň 1 SC, kvôli tomu štrku.

2 Likes

Ještě záleží, jestli nebudou zahazovat pneu, jako teď F2

max ma tendenciu byt u leclerca siroky, tak uvidime … skor jak Lec ho da mozno LAndo

Pre Ferrari by bolo ideálne, keby Lando bol moc sebavedomí a mal to EGO po minule a tam z Maxom niečo dodrbali, že Lec otvoria cestu

1 Like

Nene, ideální by bylo top 3 aut v T1, to by pak nuda nebyla, ale to nemůžeš nikomu přát.