Pekne zhrnutý článok. A musím len súhlasiť.
Alonso s najväčšou pravdepodobnosťou prekvapil aj samotný Alpine a pri vyjednávaniach zmluvy s Francúzmi si robil aj zadné vrátka, ktoré teraz využil. Podľa mňa je to síce pre neho krok vzad ale budiš.
Je vidno, že to je “rváč” a pretekár telom a dušou, len fakt trochu nerozumiem, prečo sa nakoniec rozhodol takto a kde sú ešte jeho ambície? Dúfal som, že kariéru v F1 zakončí dôstojne v Alpine-Renault a na konto by s trochou šťastia ešte mohol pridať nejaké víťazstvo. Tak symbolicky by to celé bolo s tímom, s ktorým má najúspešnejšiu minulosť. A potom by sa vybral buď už do WEC alebo na Indy500, aby získal tripple crown of motosport.
Samozrejme chápem, že nechcel so sebou nechať zametať a držať sa tam len kvôli tomu, aby vyhrial miesto Piastrimu. To proste nie je Alonsov štýl a nebolo by to ani dôstojné zakončenie pre jazdca takého kalibru. Len neviem, či v AM to bude o niečo lepšie, keď bude v teame “synáčika Strolla”.
Som v rozpakoch z toho celého. Čo je však jasné je to, že AM bude mať ďalší rok celkom iný koncept auta. Možno aj to zavážilo a Alonso vie niečo, čo my nie.