staci pustit jazdcov na trat bez sc, pod zltou a oni si to vysusia. potom ich spojit za sc, a ak budu ok aj za sc, tak ich stiahnut do boxov, dotankovat, ak by presli prilis moc kol, a pome.
za 15 minut vybavene.
garry anderson z jordanu to opakuje roky po kazdom spa.
tiez by som vyrazne aktualizoval dazdove svetla na autach. teraz je jedno, vzadu, stale blika pocas dazda. fajn, ale neriesi hlavny problem, co su zmeny rychlosti a havarie.
dal bych jedno zadne, svieti. pri brzdeni blika.
viac bocnych svetiel po celej sirke auta, stale blikaju, vyrazne, ale su viditelne len zboku - ak sa pred tebou auto roztoci, hned to vidis, z vacsej dialky.
dalsie spredu, blika, ta ista logika, len napr ine usporiadanie svetiel, aby jazdec hned videl, ze tam stoji auto oproti nemu, popr by bolo biele/zelene svetlo spredu.
zapinala/vypinala by to fia, zas blikacie svetlo spredu aut nepotrebujes pocas celej gp, ale hlavne pri restartoch, nech to zas divakov neotravuje.
popripade by sa auto rozblikalo ako vanocny stromek iba vtedy, ak sa zmeni jeho orientacia voci idealnej stope, alebo sa od nej prilis vzdiali.