Albon varuje pred dôsledkami: Viacerí sa môžu inšpirovať Magnussenom | Magazín F1 - F1online.sk

Ak Medzinárodná automobilová federácia nezmení posudzovanie ilegálnych predbiehacích manévrov, vo Formule 1 sa môže rozmôcť anarchia. Alex Albon vystríha pred tým, že diera v súčasnom systéme sa začne hromadne zneužívať.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/146792/albon-varuje-pred-dosledkami-viaceri-sa-mozu-inspirovat-magnussenom

ved je to jednoduche: jasne teamove nesportove spravanie, DQ oboch jazdcov z VC
ano, priebeh to stale ovplyvni, ale aspon na tom ten team nebude nijako ziskovy

Včera jsem to zkoušel a prý na tom není nic nesportovního :man_shrugging: David ti k tomu napíše víc.

1 Like

Hodně štěstí s dokazováním :slightly_smiling_face:

Další věc je jak tenká linie může být mezi vyzdvihováním daného chování (Alonso -Ocon- Hamilton v Maďarsku) a teď mezi zatracováním KMag

Spíš bych se zaměřil na to, proč se blbě předjíždí -auta, tratě.

Nevim, proc se to resi az ted, kdyz to Bottas delal celych 5 let v mrcedesu.

co robil bottas? umyselne spomaloval? a kedy? to, ze za nim niekedy sa zasekol vettel neznamenalo, ze ho umyselne spomaloval. branit sa a nenechat sa predbehnut nieje to iste ako umyselne jazdit pomaly a tym spomalovat supera

no lenze to niesu rovnake situacie, alonso sa nechcel dat lahko predbehnut, ale jazdil tak rychlo ako vedel. nespomali o 2s na kolo, ani o pol sekundy

1 Like

A nedelal to jen Bottas. V poslednim zavode 2016 to delal sam velkej hamilton Rosbergovi, a tam ani nejvetsi fanatik s nejvic odrenyma kolenama nemuze rict, ze to bylo neumyslny.

To je zase na posouzení jestli úmyslně pomalejší strategie pro týmové dvojky jsou fér, protože tohle taky v minulosti několikrát použily týmy ke zpomalení soupeře.

Není to stejná situace ale do diskuze o vnímání férovosti to podle mě patří.

Už to vytahuješ s tímto případem po druhé, jako co bylo na počínání Alonsa v Maďarsku neférového? Bojoval o pozici dovolenými prostředky.

1 Like

Albon ještě netušil, že se někdy do F1 dostane a tyhle praktiky už dávno frčely.

Za mě Alonso v pohodě. Ale za mě je akceptovatelné i počínání Haasu.
Takže rozšiřující příspěvek do diskuze. :slightly_smiling_face:

A počínání Piqueta taky?

V rámci objektivity přináším i příběh z druhé strany :stuck_out_tongue:

1 Like

Rozhodně ne, vše mám mít svoje limity :slightly_smiling_face:

Ale zpět k Alonsovi, uznávám že argument o zneužívání dvojek ke zdržování soupeřových jedniček, je lepší příklad než Alonso v Maďarsku.

a tady je ten limit v čem? Magnussen doslova porušil pravidla aby mohl zdržet polovinu pole :smile: proč ti to nevadí a dáváš to do rovnice s Alonsem v Maďarsku? To je u mě na palici.

Přitom Glock byl osočován zcela neprávem.
Kdyby v sobě nenašel kus odvahy jet i za deště na slikách, tak by se před Hamíka ani nedostal.

Počkej, já neobhajuju předjíždění mimo trať. KMag tím porušil pravidla a zaslouženě dostal trest podle pravidel. Já myslel, že se bavíme o tom principu, kdy schválně zdržoval pole. To je podle mě akceptovatelné, ale pokud při tom udělají nějaký faul, tak ty fauly trestat dle pravidel.

Jenže na předjetí mimo trať není maximální trest 10s, ale minimální. Tak mi řekni proč nesáhnout v těchto jasných případech po odstrašujícím trestu? Nenapadá mě důvod mu tuto neférovou vypočítavost nespočítat a příště ho od takového uvažování tak odradit.

Já jsem s tím v pohodě.
Neviděl jsem na tom nic špatného. Prostě dělal zátku.

Stroll takhle jezdí celou kariéru.