Adidas nestíha pre Mercedes vyrobiť vlastné kombinézy, spojí sily s externým dodávateľom | Magazín F1 - F1online.sk

O záujme spoločnosti Adidas vstúpiť do Formuly 1 sa hovorí už niekoľko mesiacov. Oficiálne sme sa o spolupráci Mercedesu s Adidasom dozvedeli však až v januári, keď sa nemecká značka pochválila tým, že bude strieborným šípom dodávať oblečenie aj kombinézy. Samotné overaly však napokon nebudú jej vlastné, priznal Michael Bach, viceprezident Adidas Motorsport.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/186477/adidas-nestiha-pre-mercedes-vyrobit-vlastne-kombinezy-spoji-sily-s-externym-dodavatelom

Admini sorac, vazime si co tu robite.
Ale clanky na tomto webe pocas uhorkovej sezony by mali byt technicke.
Nahadzujte analyzy aerodynamiky, motorov, baterii, rozdiely medzi monopostmi, technicke detaily a zaujimavosti.
F1 je v prvom rade o technike.

1 Like

F1 je v prvé řadě o penězích. A sponzoři = peníze.

Nic špatného na povaze toho článku nevidím.

1 Like

Málo proužků, málo Adidas. :slightly_smiling_face:

A kto by ti tu také články písal? Neblázni, tento web len prekladá zahraničné weby, z toho väčšinou bulvár…

2 Likes

Tiež sa mi to tak zdá. F1 je v prvom rade šport.

Keby tu boli iba technické veci, mne by sa to páčilo.
Na druhú stranu pred rokom tu bol milión článkov o Hornerovi. Čistý mediálny rozruch. So športom ako takým to nemalo nič spoločné. Ale diskusie sa rozprúdili poriadne.

1 Like

Pod technickými článkami sa ale nikto hádať nebude, preto ich admin toľko neprekladá. :sweat_smile:

Je to mozne, ze to je hlavný dôvod.
Mne sa na F1 v prvom rade páči krása a dizajn áut (povazujem ich za najkrajsie autá na svete) a potom technicka stranka veci.
Jazdec je pre mna suciastka v aute.

1 Like

Je to škoda, letos je to na zprávy ohledně techniky strašně slabé

1 Like

Mozno je to aj tym, ze sucasne pravidla tento rok koncia.
Mohlo by toho byt viac, ale zas pramalo toho podla mna nie je. Pri kazdej kontroverzii ohladne monopostov riesia aj pravidla a techniku (riesenia).
Nie tak davno tu bol super clanok o historii ground efektu… (takych by bolo super viac)

Ak by pozornost bola primarne o technike, bolo by to v rozpore s tym, co vacsina tvrdi ohladne titulu PJ vs. PK.
V realite sice je auto jednoznacne najdolezitejsie, ale tie emocie a show robia ludia - predstavitelia timov a najma jazdci.

Prepozical by som si vyrok z miniserie Senna, s ktory suhlasim (nejde o % ale podstatu):
Senna prichadza na galavecer v Monaku a je mu povedane: “Tu pochopis, ze F1 je 90% biznis a 10% sport”.

Ja by som este doplnil “biznis a politika” (myslim, ze aj preto sa casto zvrtnu diskusie :smiley: ) a prave preto su clanky a pozornost tam, kde su :slight_smile:

1 Like

Za 5 let jsi sem o technice nedal ani čárku.
Tak na co?

1 Like

Puffe ja som admin ?

2 Likes

Nejsi, ale nic ti nebrání v tom nás tu obohacovat o technické znalosti.

Vkládat příspěvky můžeš.

1 Like

Technické články budou zajímat tak 5 lidí (třeba já mezi nimi nejsem :grin: )
Bulvár přiláká davy, stačí se podívat pod jakými články se lidi hádají jak koně, viď @HellHogr ? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Môzem ale nebudem.
Nie som admin.

Je mi to jasne ze tomu tak je.
Len som sa potreboval vyjadrit :slight_smile:

2 Likes

Tak třeba jsou tu tací, co vytahnou děs z progresivismu pod jakejkoliv článek

2 Likes

Tak já Pepu chápu, já sem daval články o tom co se děje v jednom z top týmu a dostával jsem tu za to urážky, to aby si se pak radši na to vykašlal

Já s tím souhlasím, ale právě, že budou nové pravidla příští rok, tak mě zajímá vývoj motorů i samotné aero :slight_smile:

Co se týče businessu a politiky, tak je to celkem jasné a kroky FIA už můžou vést jen k debatě o politický vliv nikoliv tvorbu pravidel

Jj, myslim vsak, ze zatial relevantne a hodnoverne info z kuchyne timov nie su ohladne 26. To casom pride. A k samotnej zmene pravidiel a co to znamena z tech. hladiska tu info bolo dostatocne podla mna.

1 Like