Jos_Verstappen
Dobré rejnou, v Austine žiadny lejdžek, a tak si poďme tipnúť TOP 3.
Hamilton - Verstappen - Leclerc
2 odpovedeDobré rejnou, v Austine žiadny lejdžek, a tak si poďme tipnúť TOP 3.
Hamilton - Verstappen - Leclerc
2 odpovedeSice len zaciatok, ale aj tak Gasly nejako podozrivo dobre kolo pred top timami okrem Leclerca. To isiel skraktou nie?
Tak ako toto je riadny preplesk pre neho. Co tam dorobil?
Edit: Pokazil tusim rovnaku zakrutu ako vcera (po tej zltej vlajke)
1 odpoveďVysiel von mam pocit…
He is so good.
Takych je tu ale viac. Honzie?
Musim sa ho ale zastať je to kktina… evidentne nic neziskal. Taketo yebnute limity su trápne
2 odpovedeStava sa. Ja to po Q upravim, aby to vyzeralo, ze som to presne trafil.
Ale aj bez zmazania casu by vypadol nie? Lebo hned po dojazde kola skocil na P16.
1 odpoveďHej, akože aj ten Tsunoda to tam pekne schytal
@Jos_Verstappen hádanky ti nejdú, dám ti ešte jednu nápovedu. “nesnášim RB”
1 odpoveďPuff Diddy? 15frustratov
Ano ale spravil chybu to som tym myslel ze keby ju nespravil snad by postupil tesne
Lawson na P3.
Všechno vidím.
Ked vidim tie obrovske vlajky, tak mi vzdy napadne, ze uz tam chyba len takyto fesak keby preletel:
https://www.youtube.com/embed/psLm_Uwh3oc
A tento zvuk do toho:
https://www.youtube.com/embed/eBgFB82xwx0
Ano ano, liahen ultraprogresivnych woke snowflakes a sebadestrukcna migracna a zelena politika je skratka top.
Pierre je jako politý živou vodou…
Austin má nový asfalt a klouže to. Tyhle podmínky Gaslymu vyhovují.
Tam si za mna mozu podat ruky v otazke bezcharakternosti.
len to je dosť podstatný kus podlahy
Však po tom loňském FIAsku se není čemu divit.
No, ale asi Alonso už tolik neexperimentoval jako v rozstřelu/sprintu s nastavením. Nějak jsem ani s tou Q3 nepočítal, dobrý pocit z nich nemám.
Evidentne to potrebuje, lebo skoro to zase zahodil. Ale cas dobry aj tak.
Lando super, ale ještě se nekončí. Je pěkné, že má ještě rezervu s tou chybkou.
Piastri veľká slabota
Boha ten Alpine raz ide dobre a potom si takto zarobia na problem.
Tak Sergio je Disney +.
Gasly pentle za nebezpečné vypuštění?
Perez je hneď druhý zbytočný jazdec v F1 po Ričardovi, jazdí zle a ešte mu aj ten zlý čas musia vymazať
A Norris to drbal zrovna a George mu zaistí pole…
Tak to je všechno? Ok, taky to platí…
ja na Leclercove…
Já si už dlouho říkal, že tahle kvalda ne nějaká divná bez přerušení.
P4 Leclerc je ideálne. Dobrá štartovacia pozícia
Lando důležitě Zítra do toho musí dát uplně vše a vyhrát.
Yes yes yes yes and yes once again.
Ak Max odstartuje dobre a nenecha sa zavriet, tak ho v prvej zakrute vyvezie a Norris bude rad aj za P2 na vyjazde z nej.
3 odpovede8 pozice je rozhodně nad očekávání, ale s body zítra jsem velmi skeptický.
LEC z P4 má ideál na vnútornú stopu a vyviesť Landa na obrubník
Jasne ze to je zasluzene kedze skoncil na PP. Shit happens a ma PP lebo najrychlejsi cas zajazdil skor ako Verstappen.
1 odpoveďHold - F1 je britská, tak musí logiky přát Britům.
Inak Norris klasicky uplne naložil Piastrimu.
To ano, ale startoval na vnutrajsku. Zajtra to ma opacne, tak uvidime, ci to udrzi ako to udrzal dnes Max.
Jestli Sulayem kvaldu sledoval, tak možná ano.
Možná jo a možná ne. Třeba se to ještě ukáže v budoucnu, jak jim to kamarádství opravdu drží. Zatím ok.
Stále si myslím že když sebou takto v Q někdo flákne tak se mu ty dosud zajetý časy maj škrtnout. Zkazil kvaldu nejen sobě, ale i ostatním.
Můžou zametat společně s Maxem .
Praveze tam to bolo opacne a moze to urobit Max. Hamilton bol na P2 a Rosberg na P1 a v prvej zakrute Hamilton vytlacil Rosberga z Austinu az na predmestie Houstonu.
Leclerc je rapper, on moze.
inak paradoxne COTA nechceš štartovať pole. Extrémne možností kto ťa môže trafiť alebo zavrieť a vyviesť von na obrubník
2 odpovedeMyslel som ze ten co podpisoval tu PP trofej je Russell
Vycházím z toho, že Max rozjel druhé kolo výborně, zatímco Lando hůře - jen v prvním sektoru MV získal víc než činila jeho ztráta na PP po prvních pokusech.
Samozřejmě je v tom předpoklad, že by neudělal chybu, ale to zase tak odvážný předpoklad není.
Landovi dneska bohové trochu pomohli.
Ale Red Bull se zdá být zpátky ve hře, takže budu optimista.
Nezaslouženě? To je hloupost, v prvním pokusu byl nejrychlejší a v tom druhým to zas tak uplně že ho měl na lopatě nebylo. Max měl být v prvním pokusu rychlejší, ale nebyl. Ten druhý jak by dopadl už se nedozvíme. I Sainz to měl zajímavě rozjeté.
Tak mu to stastie vratilo.
Tazko povedat kto ma lepsie tempo, ale tiez by som stavil na Maxa, ale nie kvoli RB, ale kvoli Maxovi a kvoli tomu, ze Lando aj v sprinte ukazal opat malu chybu, ktora ho stala bod.
Zatial sme v jeho podani nevideli preteky, kde by dlhe kola musel aktivne branit Verstappena, tak snad zajtra nam nejaky fajn suboj predvedu. (s vitaznym koncom pre Maxa )
Vsetko zalezi od toho ako odstartujes. Ak neodstartujes horsie ako ten za tebou na druhom mieste, tak ho skratka prekrizis a vybavene - tak ako to urobil dnes Max.
Jedine miesta, kde je PP vyslovene nevyhoda, su asi Rusko a Mexiko.
Vratilo, aj ked myslim, ze Lando by radsej bral variantu start z cela v Baku a tu P2 ako realitu.
Sam som zvedavy na ich vykon a chyby, Lando uz musi riskovat, on ma stratu a teda logicky pojde viac na limit a ak cez, pride chyba.
Tie sa stavaju aj Maxovi, vid. Miami a ine…
Ale aj celkovo po sprinte aj prejave monopostu na trati mi pride na tom RB lepsie, uvidime race pace. Oscar je od Pereza nepochybne lepsi a tiez nezaziaril v Q (aj ked len 1 pokus), cize preto favorizujem Maxa…
2 odpovedePo prvom sektore v poslednych pokusoch to bolo takto:
Verstappen mal prvy sektor v zaverecnom pokuse o viac ako 2 desatiny lepsi od Norrisa, takze sancu na PP mal podla mna vacsiu ako Lando.
On hlavně ten výsledek bude pro další vývoj šampionátu v jistém smyslu kritický. Pokud závod skončí tak, že Max se dostane na náskok přes 60 bodů (scénář 1. MV 2. LN - nepodceňuji Ferrari, ale pro zjednodušení takto), pak bude mít poměrně komfortní pozici pro zbylých pět závodů. Pokud naopak klesne pod 50 bodů (scénář 1. LN 2. MV), hon pokračuje, jakkoli stále Maxovi dává solidní náskok.
Přesně to jsem měl na mysli.
To si nemyslim. V Spa je tusim PP na vnutrajsku a do prvej zakruty je to pomerne kratko.
PP by malo byt vyhoda vsade, ak by mal prvy a druhy pilot na starte rovnaku reakciu aj rozbeh, ale vieme, ze v Mexiku a Rusku to neplati kvoli velkej dialke do prvej zakruty a vyraznemu slipstreamu. Inde uz su to spekulacie o tom aka je prva zakruta.
No snad budes mat pravdu a tvoj favorit to aj vyhra.
Ja zas uplny opak. Jedna z najkrajsich trati.
Layout, prevysenie do prvej zakruty, sceneria, vlajky, zapad slnka a krasne suboje kazdy rok.
Neviem ci si ju niekedy jazdil, ale ak nie, tak si ju skus zajazdit na dobrom volante a mozno zmenis nazor. Po Spa a Suzuke su COTA spolu s Mexikom a Braziliou moje najoblubenejsie trate na jazdenie z aktualneho kalendara.