Norris: Zrušte už to hlúpe pravidlo… | Magazín F1 - F1online.sk

Lando Norris v tejto sezóne len dvakrát nebodoval, a svoju bodovú šnúru predĺžil v Saudskej Arábii na číslo deväť. Opäť z toho však bol len jeden bod podobne ako napríklad v Brazílii či Mexiku. Mladý Brit patril medzi tých, ktorí doplatili na prvú červenú vlajku.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/50766/norris-zruste-uz-to-hlupe-pravidlo

Norris by si mal v prvom rade uvedomit, ze cervene vlajky su tam z nejakeho dovodu a ak to je nehoda tak je velmi pravdepodobne ze na trati je mnozstvo ulomkov po ktorych velmi pravdepodobne presla polovica startoveho pola, ktore mozno sposobili defekty aj u “nevinnych”.

Riesit FIA delegatmi kyo v takom pripade moze alebo nemoze menit gumy je uplne inak forma nespravodlivosti.

Mozno by mali zaviest pravidlo ze minimalne jedna zo zastavok v boxoch bude pri normalnych “race conditions”, cize nie pod cervenymi, vsc, alebo sc. Sice dvojzastavkove preteky to velmi neovplyvni, ale aspon neuvidime jazdcov bez regulernej zastavky absolvovat cely pretek

Nemusel ist prezut. Os :man_shrugging:tatni to riskli a vyslo imto,jemu nie. Ak by bol na opacnej strane,urcite sa stazuje

Červená vlajka má přijít hned nebo to od inkriminovaného okamžiku neutralizovat. Nechat provést strategické tahy pod SC a po 3 kolech jim na to hodit red flag je crazy který některým neúměrně zničí závod.

a co budeme teraz davat cervene vlajky pri kazdej nehode? alebo chces aby niekto za 5 sekund po nehode z live prenosu hned posudil ze treba zeriav na trat a opravovat bariery? ved to sa neda.

1 Like

Tak na jiných tratí většinou red flag takhle není nutný a je otázkou zda byl nutný tady v tomto případě. Ale jsem si vědom že vždy někdo vydělá a někdo ztratí, ale tady je výsledek opravdu neúměrný když tě nechaj pod SC strategicky konat a pak tě spláchnou červenou vlajkou :sweat_smile:

mne pride srandovne ako sa vsetci uzkoprso snazia urobit pre vsetkych ferove podmienky a pritom jeden jazdi z autom, do ktoreho natieklo jeden a pol miliardy vo vyvoji, druhy ho nahana v aute 3x lacnejsom a dalsi zbiera drobne v aute 10x lacnejsom.
stazovat sa na nejaku “nefer vyhodu” ked ide iba o otazku stastia je viac menej uplne daromne.

1 Like

ja som to uz pisal inde a musim sa znova zastat vedenia pretekov. vedenie musi urobit rozhodnutie a nieco vyvesit v case ked sa este ani neusadil prach po nehode a to nehovorim este o nejakych spomalenych opakovackach a zaberoch z kazdeho uhla pohladu.
kedze nehoda nebola priamo na trati a nechceme red flag po kazdej nehode tak SC je jedina logicka volba.
logika je potom asi taka, ze pod SC odstranime auto. sitime ci a co treba opravit. skusime to opravit s marsalmi a holymi rukami co su na trati, a ked sa to neda tak red flag a zeriav…

bol by som rad vedel ako by si to ty riesil inak. napriklad to ako by si ty vedel tak rychlo zistit ci barieru budu schopni opravit marsali holymi rukami 4 sekundy po tom ako sa stal incident.

vsetci maju rovnake podmienky zbierat spozorov, plnit rozpocet a vyvijat. to ze jeden to robi lepsie ako iny, bude asi chyba vedenia nie?
hlavne v pripade ak taky redbull topi peniaze v dvoch timoch na miesto toho aby postavil jeden poriadny s poriadnym motorom.

blablabla. Keby AMG vyvijal iba z toho co dostane od sponzorov tak je tam kde je Haas.
Ja chcem vidiet preteky kde ma sancu vyhrat 5-6 pretekarov kazdu sezonu nie jeden max dvaja za jednu dekadu.
Kludne sa moze stat ze za 3 roky pride nejaka cinska “tesla” da Daimleru 10 miliard za tovarne v anglicku a povedia si ze idu prekonat Lewisovych 8. Bude to fajna sutaz.
BTW ty si ale iny pokrytec. porovnaj frekvenciu svojich prispevkov z minulej sezony a tejto teraz a potom nieco taraj o tom ako teba bavi konstruktersky suboj :rofl:

No teď to šlo řešit asi jen tou červenou, já nevím co s tou bariérou nakonec všechno dělali ale přišlo mi to potom nějaké krátké. Ale zamyslel bych se nad úpravou pravidel a pokud přijde red flag pod SC tak bych pořadí pro restart neutralizoval tak že by bylo platné to při incidentu který vedl k red flag.

ano zmena pravidiel. to je jedina cesta. ale v ramci pravidiel, ktore su platne teraz sa ine robit nedalo.

preco na mna utocis?

kde vidis utok? iba som pomenoval veci tak ako su. stale tu tvrdis ako teba zaujima na F1 technika, ale mas tu naviac prispevkov k jazdeckemu suboju o titul. tomu sa hovori pokrytectvo.

si ma pomenoval. to je utok na moju osobu.
a ano zaujima ma technika preto nevidim ziaden dovod preco by malo byt v F1 tolerovane, ze neschopnost inzinierov je kompenzovana prehanou agresivitou jazdcov

a toto napíšeš ty? to chce silnú dávku sebakritiky :smiley:

co je na tom sebakritika? nepleties si nahodou pojmy?

toto je typicky janko_hrasko. (ne)argument uplne odveci. clovek moze pri tebe radsej hrach na stenu hadzat. zbytocna diskuzia…

sarkazmus (a jeho pochopenie) asi nebude tvoja silná stránka, však? :wink:

1 Like

neviem naco narazas. bud si vymyslal, alebo si uplne mimo.