Lewis Hamilton pricestoval do Belgicka v povzbudivej nálade. Jeho tím priviezol do Spa vylepšenia a sedemnásobný majster sveta sa dušoval, že on neskončí ako Fernando Alonso či Sebastian Vettel, pomôže Ferrari vpred a jedného dňa zožne ovocie svojho úsilia. Už v piatok však tento optimizmus dostal poriadny šrám.
Myslím, že Hamilton se tomu, co se ve Ferrari podařilo Vettelovi, eventuálně před ním Alonsovi, nepřiblíží. Příliš v tomto ohledu nevěřím ani jemu, ani samotnému Ferrari. Pokud něco, pak více z dortu úspěchu skončí na Leclerckově talíři. Ale na ten dort bych si nesázel.
Nemyslim ze to bude lepsi, ale LEC ma sanci na podium, jednoduse tam vepredu je jen jedno auto a to Red Bull se kterym muze zabojovat, Mercedesy jsou out a stred je na ne pomalej.
… Max Ricci Baku, atd. Má to pochopitelně své výhody zapírat zapírat zapírat, ale když je to až příliš okaté tak je to pak kontraproduktivní a jen si … do svého hnízda.
Tak Baku 2018 byl už bizár od RBR, kdy cíleně cpali Maxe strategicky před Ricciho a dostali za to, co zasloužili, což řekl i Ricci o rok později v rozhovoru
timy vzdy drzia hlavne svoju jednotku a lujzo sa svojimi vykonmi sam pasoval do role dvojky a tak tim nema potrebu saskovat pri ospravedlnovani jeho chyb
predsa len aj tim nemoze vsetky chyby svojich jazdcov zhadzovat na auta, musi nieco nechat aj na nich a tak pri jednotke vacsinu chyb preberie tim na seba/auto a pri dvojke je to opacne aby sa to tak nejak vramci timu vyrovnalo
no a potom tu je rb kde to uz doviedli do extremov, kde pri ich jednotkovom jazdcovi aby bol spokojni tak tim pristupil na hru, ze pocas treningov to hraju ze maju auto pomale len aby v kvalifikaciach a pretekoch mohli vyzdvihovat genialitu ich jazdca, lebo on to ma rad, ked sa mu takto hladka ego
Ferrari nedrzalo ani svoju jednotku od cias Schumachera. Takeho Vettela potopilo vzdy ked mohlo. Rovnako tak Leclerca uz za cias Binotta.
No, toto prave pri Wolffovi neplatilo, ked mal v time Hamiltona. Jeho ospravedlneni Lewisovej chyby v Baku 21 je legendarne. Tak isto vacsinou ked mal Bottas lepsie tempo ako Lewis, tak Toto po pretekoch prisiel s nejakym zahadnym technickym problemom, na ktory sa musia blizsie pozriet (a do dalsieho vikendu tato tema vysumela a ziadny problem sa nespominal).
Tak tomuto moze verit len nejaky plochozemec. Skratka RB ma velmi uzke pracovne okno a kazdy vikend zacinaju od nuly. Ak sa im to podari pocas treningov vyladit, tak Max to dokaze dotiahnut za McLareny, pripadne ziskat PP ak to obaja jazdci McLarenu pokazia. Ale ak sa im to vyladit nepodari, tak v Q dopadnu rovnako biedne ako v treningoch.
Casto v FP3 skusia nieco ine ako v FP2 a ked to nefunguje, tak sa v Q vratia k tomu co v FP2 aspon trochu fungovalo. Staci sa pozriet na ten Maxov onboard z treningov. To auto bolo totalne rozhadzane a do kvalifikacie ho fixli len nastaveniami.
To, ze sa v treningoch trapia nepomaha nikomu a uz vobec nie pilotom, ktori potom nevedia co mozu od auta cakat.
Nakoniec som rad, ze Ham prisiel do Fer - lebo uz nebudu ziadne vyhovorky ak by to nevyslo - proste Fer musi zacat robit inak a makat, lebo ak by neuspel 7 MS, tak to pojde za autom.
tak tomuto moze uverit nie nejaky, ale len rovno sef plochozemcov
pri rb je to uz modus operandi, oni to uz robia uplne prvoplanovo a potom vzdy to je o maxovej genialite, nie o genialite inzinierov, ze sa im podarilo najst optimalne nastavenie, ale aj cely tim podporuje tu legendu genialneho maxa, ktory uplny srot z treningov dostane v kvalde na PP