Wolff o spoločnej večeri šéfov tímov: Nože zostali v zadnom vrecku | Magazín F1 - F1online.sk

Na spoločnú večeru si pomerne často zvyknú vyraziť piloti. V piatok si však takto zašli do reštaurácie šéfovia tímov, ktorí si niekedy tiež nevedia prísť na meno. Našťastie večera prebehla bez problémov. Podľa Tota Wolffa všetci nechali poctivo brúsené nože zavreté.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/154380/wolff-o-spolocnej-veceri-sefov-timov-noze-zostali-v-zadnom-vrecku

Tak jak to má být, někteří by se tím měli inspirovat

Dost se Wolf rozchazi s nazory nekterych fanousku:

“Nestrávili sme priveľa času rozoberaním súčasnosti, ale zdá sa, že konkurencia je najväčšia v histórii z hľadiska toho, ako sú si tímy blízko.”

LIde sice kritizuji dnesni uspechanou dobu, ale ti stejni chteji vsechno hned. Po druhem tretim zavodu teto sezony tu nekteri uz odhlasovali predplatne a kritizovali FIA ze nezasahuje okamzite proti dominanci. No dominance (a to jeste spis jednoho pilota, nez teamu) trvala neco malo pres rok. Vybavene. Ceka nas fantasticka sezona.

2 Likes

Ne nutně.

V roce 2011 začal Vettel ve velkém stylu - a taky skončil. Ale McLaren vyhrál třetí závod v Číně a v Barceloně odjel Hamilton druhou polovinu závodu přilepený 0,5 sekundy za Vettelem, načež se pasoval - předčasně - za Vettelova přímého konkurenta v boji o titul. McLaren každopádně vyhrál 6 závodů z 19, ale Button a Hamilton si je podělili každý po třech a Vettel každopádně těch závodů vyhrál 11 plus přidal jistou porci druhých míst.

Dost možná budeme mít letos stejný scénář.

Pořád lepší než Verstappen/Verstappen/Verstappen/Verstappen… ale rok 2011 byla jasná záležitost Red Bullu.

Nicméně nechme se překvapit a držme palce, ale mluvit v této chvíli o těsném boj o titul až do konce sezóny jako jisté záležitosti je předčasné. Bude záležet i na tom, jak univerzální je současný monopost McLarenu.

Prečo by iba McL doslova RB, McL a FER sú na rovnako teraz výkonnostne.

S Ferrari úplně nevím, ale pro mou myšlenku není podstatné, jestli je to F nebo McL. Jde o to, že ani při současném poměru sil v Imole ještě nelze tvrdit, že najednou jsme uprostřed napínaoho boje o titul. Bylo by to skvělé, ale na takový závěr potřebujeme několik dalších závodů, viz můj poukaz výše.

Tak to mali asi spagety ked nemali noze

1 Like

Bryndzové halušky mali.

1 Like

Mluvit o o tesnem souboji o titul jiste predcasne je. Ale to ja nedelam. Nemluvim o titulu. Mluvim o bezva sezone a konci dominance. Uz v tomhle okamziku je tahle sezona zajimavejsi, nez ta minula. Ano Sainzovo a Landovo vitezstvi, bylo svym zpusobem stejne nudne jako ta Maxova, ale uz ted RedBull ztratil dvojnasobne mnozstvi zavodu, nez minuly rok.

Teamy jsou bliz nez se zdalo. Klidne muze byt scenar , ze bojovat bude RBR tu s Ferrari, tu s McLarenem. No a? Furt to bude fanousky napinat.

At si kazdej rika co chce, ale v soucasnosti se Max jevi jako stroj na vitezstvi. Nejvetsi emoce, at uz pozitivni, nebo negativni vyvolava Max. Nejvetsi rozdil mezi Maxem a Hamiltonem je v tom, ze Hamilton dominovat a furt chodil a tvrdil “sakra ti kluci jsou ale rychli”. Ani jednicku na formmuli nemel. Max, ten kudy chodi tudy tvrdi “jsem nejrychlejsi a jsem rad kdyz muzu soupere totalne zdemolovat”. Jednicku? No jasne, jsem jednicka.

Tohle ostatni stve (proto tolik hejtu na skutecne i imaginarni preslapy Maxe). A kazdy (vyjma fans Maxe), chce aby Max byl porazen.

Napriklad podle me ted Max vyhral kvaldu s autem, ktere neni nejrychlejsi. Takze zavod by mohl byt opravdu vynikajici.

A je za nim Lando.

5 Likes

Podla mna vyhral kvaldu s nie pomalsim autom ako mali konkurencni piloti. Ze Mexican bol mimo este neznamena,ze auto bolo pomalsie ako u ostatnych. Ako piloti Mekaca, tak aj Ferrka su dost vyrovnani a ukazali potencial auta. Vsetci styria boli blizko seba. Potencial ukazal aj Max a vyhral aj vďaka Hulkovi.
3 timy boli uplne vyrovnane a tvrdit,ze vyhral s nie najrychlejsim autom je nezmysel. Vyhral s rovnakym autom aj vdaka pomoci ineho pilota. Netreba tu z neho robit viac,nez v skutocnosti je. Ja si pamatam, ze v minulych rokoch dokazal so slabsim autom vyhrat kvaldu Leclerc, ale niektori to znevazovali, ze mal nastavene na kvaldu. Blbost,auta vzdy nastavuju hlavne na preteky a ked maju rezervu v pretekovom tempe, tak si dovolia upravit nastavenie trocha viac na kvaldu. Body sa rozdavaju v pretekoch a nikto nie je blazon,aby auto nastavil vyslovene na kvaldu,

Ať zareaguji i slovně, nejen likem, myslím, že se nepřímo, ale přesto, potvrzuje skutečnost, že RB neměl a nemá tak drtivou převahu jakou míval Mercedes. Jeho převaha je subtilnější a kromě technologicky impozantních řešení zahrnuje i Maxovu kombinaci vůle a strojové konzistence, jak píšeš. On už v roce 2021 dokázal udělat sérii výher, jako kdyby měl dominantní vůz, ačkoli ho neměl. Současné peripetie + odvážná modifikace loňské koncepce to Red Bullu ztěžují + především McLaren už podruhé překvapil efektivitou svého upgradu, takže aktuálně máme zajímavější konstelaci, což je dobře. Ale dílčím korelátem je skutečnost, že v Austrálii Max odstoupil kvůli poruše vozu a nakonec i v Miami potřeboval Lando trochu toho štěstí s SC.

McLaren se ovšem dostal do kontaktu, takže dneska se můžeme těšit na otevřenou partii.

2 Likes

ALe reálne ani Ferrari nebolo daleko a vždy tu boli viac jednoho tímu okruhy. Ale pozrite ich DEG + leto v europe a východ to cez leto fakt pár výhier môžu získať.

Ja si myslím, že sa nám tu schiluje 2012 bitka

image

1 Like