Wolff: Mercedes W13 bol mojou najväčšou chybou, pokračovanie s týmto konceptom som podporil | Magazín F1 - F1online.sk

Mercedes má za sebou dva mimoriadne neúspešné roky. Na trápení tohto tímu v sezónach 2022 a 2023 vidieť, že niekedy stačí jediné rozhodnutie, ktoré kompletne zmení váš osud. Šéf stajne Toto Wolff teraz označil „koncept bez bočníc“ za svoju najväčšiu chybu za posledné roky. Paradoxne, zotrvanie na tejto ceste v roku 2023 už tak kriticky nevníma.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/139398/wolff-mercedes-w13-bol-mojou-najvacsou-chybou-pokracovanie-s-tymto-konceptom-som-podporil

@PUFF já nevím no, podle mě zero pods potenciál mají

A to si nikto v time nevsimol, ze o tyzden v Abu Dhabi dostali sadu ako od RB, tak aj od Ferrari?

Wolf to ma popletene. W13 byl omyl a pochopitelna (a mozna i omluvitelna ) chyba, nemeli data. W14 byla fatalni hrubka. A ne po Brazilii si opravdu nemohli myslet, ze jsou na dobre ceste. A nejen ohledne toho co pises (i kdyz to samo o sobe by stacilo).

Museli mit hromadu dat, ktere ukazovali na nekonkurenceschopnost a na potencial vozu jen na tratich s ridsim vzduchem.

Nebejt Wolf spolumajitel teamu, pravdepodobne by za tohle letel v pulce sezony 2023.

7 Likes

Nemam co dodat. :+1:

Mali by… Ale nie po rozpočtovým stropom…

Red Bull have already started focusing on their 2025 car

RB’s Head of Performance Engineering, Ben Waterhouse: “The RB20 is a car that is at least six months old, and we are already starting to move our attention to the RB21.”

1 Like

Možná ano, asi to vypadá, že to k tomu bude směřovat. Ale nejspíš k tomu musíš dojít postupným vývojem a postupným odhazováním.
Tohle bylo asi mic rovnýma nohama a přeskočením několika kroků a vývoje.

Lawrence Barretto:

“Sources say the 2024 [Aston Martin] car looks very different to its predecessor on the outside, with a plethora of changes under the skin and away from prying eyes, too.”

Addition: The AMR24 will be the first car completely born from scratch by Dan Fallows, Eric Blandin and all the Red Bull and Mercedes staff they recently signed.

The AMR24 is also the first car designed and build in the new factory.
@Situs

1 Like

V roce 2022 taky vypadalo jinak než ostatní.

2 Likes

takze vyzera inak ako redbull. To si ich zo suboja o podia skrtam.

Jako RB bude vypadat jen RB a AT

A Mercedes taky vypadal jinak 2023, než 2022

Aktualizace W15:
• W15 nebude mít ŽÁDNÉ propojení aerodynamického designu s W14.
• Pozice v kokpitu bude více vzadu, jak požadoval Lewis Hamilton.
• Převodovka W15 bude menší a lehčí než u W14
• Mercedes bude i nadále používat pull rod odpružení

1 Like

Necituj tveho kamaráda Koštu :grinning:
S převodovkou jsem to psal před měsícem, je užší a lehčí. Pull se dává očekávat, budou mít obavy prdnout tam hned push

Takže Aston bude mít taky Pull… to si můžeš odškrtnout do binga.

Ani ne, zadní zavěšení stejný, jako Merc přední bude jiný (neříkám nutně typ)

More W15 updates: The W15 will have a number of clear visual changes compared to the W14. These include: • A new chassis • New front suspension • New rear suspension • Honed aerodynamics • New sidepods

Víme, víme, víme…
Však to víme viď?

… nerozumím, u RedBullu se Max jen přizpůsobuje autu, ne naopak, how :stuck_out_tongue_closed_eyes: