= no ona celá vec nemá len plusy ale aj mínusy. Práve preto doteraz odmietali užšiu spoluprácu s Mercedesom, resp. odoberanie viacej dielov ako len pohonnú jednotku. Ide o to, že nakupovanie prevodovky je fajn vec, lenže zároveň znamená stratu spôsobilostí na jej vývoj a výrobu doma. A to sa môže ukázať ako vážny problém, ak by napríklad Mercedes náhle skončil v F1. Obnovenie spôsobilostí vyvinúť a vyrobiť si konkurencie-schopnú prevodovku je problém a trvá dlhšiu dobu.
Za zlými štartami nebola prevodovka, ale spojka, konkr. jej super-citlivé nastavenie.
Ďalej si nemyslím, že tá domáca prevodovka Williams bola šunt. Ešte pred 3-4 rokmi to bola rozmerovo najmenšia prevodovka v poli. Jej jediným veľkým mínusom bola vyššia váha kvôli hliníkovému púzdru. Williamsu bol jediným tímom, ktorý až doteraz používal na púzdro prevodovky hliník a nie uhlíkové vlákna ako ostatní. To ale neznamená, že neboli schopní schopní vyrobiť prevodovku s púzdrom z uhlíkových vláken. Schopní určite boli, akurát sa im to podľa ich názoru neoplatilo z dôvodu malého výkonnostného zisku v pomere k vynaloženým nákladom. A posudzovali to viackrát za posledné roky. Vždy dospeli k názoru, že sa to neoplatí. Pri tej veľkej časovej strate čo Williams mal, aj keby nasadili prevodovku s púzdrom z uhlíkových vláken, tak by to zmazalo len menšiu časť z tej celkovej straty na čelo. Takže to vyhodnotili že sa to neoplatí a zdroje sústredia inde kde to prinesie väčšie výhody. Prevodovka spolu s hydraulikou ktorú idú teraz kúpiť od Mercedesu si tiež nemyslím že zmaže drvivú väčšinu z tej celkovej straty na čelo ktorú majú. Ale určite im dá k dobru pár desatín, zrovna tých pár desatín, ktoré im zrovna teraz ako soľ chýbajú k tomu, aby mohli bojovať so stredom poľa o body. Takže tentoraz by to pre nich mohlo mať väčší praktický význam.