Watanabe priznal „časté vypäté výmeny názorov“ s Neweym | Magazín F1 - F1online.sk

Automobilka Honda a tím Aston Martin začínajú novú éru svojho pôsobenia vo Formule 1. Japonci sa spájajú so stajňou Lawrenca Strolla, ktorá bude mať prvý raz k dispozícii továrenskú podporu svojho dodávateľa. Očakávania sú veľké, ale nadšenie a optimizmus tlmia mediálne špekulácie.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/223544/watanabe-priznal-caste-vypate-vymeny-nazorov-s-neweym

On Adrian nebude tak uplně milej hodnej strejček, jak jsem si myslel :smile:

1 Like

Clanok uz nie je tak negativny ako ten nadpis.

To su same dobre spravy.
Adrian pise v knihe ako nastval Renaultakov, lebo pozadoval rozdelit bateriu na 4 casti, aby mal hrdlo coca-coly co najzusie.
Urobili to a Vettel mal pod zadkom dominantnu karu.

Asi ich kratko nato smiech presiel ked zistili ako na tom su.

Adrian je naopak hotové neviňátko.
Jen má problém s obratllemi, tak nezvládá se o každé větě klanět. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jsem zvědav, jaké bude pořadí motorů v rychlosti na jedno kolo. AN předpovídá, že první dva roky to bude jen o motorech. Tak jsem fakt zvědav…ač si to uplně nemyslím. Bude to o celkovém balíčku…

Vlastně je velké překvapení že Honda v končících motorech nikdy nedosáhla spolehlivosti Mercedesu. Vždy měla motory navíc, nikdy se nestalo, že by ji stačili motory v počtu, co byli určené na celou sezónu.

Samozřejmě je super, že i Mclaren ukázal Hondě, že stavět monoposty umí.

Ok, snad Japončíci ten stres unesou a zvládnou :grinning:

2 Likes

Japončíci mají pro umění cit, tak nakonec stejně dají přednost Adrianovým obrázkům před zbytečnými úklony.

Osobně si myslím, že Hondu ani Adriana lepší spojení potkat nemohlo.
Vlastně když trochu zapátrám v minulosti, tak poslední technická porážka, kterou Adrian utrpěl byl rok 2009. kdy ho (přejscal) Brawn s dvojitými difuzory. Ale poučil se a další čtyři roky všem vypálil rybník s foukačkami.

1 Like

Presne tak.
Je to génius a nevidim jediny dôvod, preco by jeho auto buduci rok nemalo byt najrychlejsie.
Bláboly o tom, ze Mercedes je s motormi potredu boli a su len bláboly.
Ukaze sa to v marci na rošte, predtym to nikto nemôže vediet.

Já možný problém vidím. Vlastně hned dva a tím jsou mladý a hlavně starý Stroll.
Mladý asi moc důležitých informací nepředá a starému nevěřím. Za jeho vlastnictví týmu se tam tak moc rotovali zaměstnanci, že to nevěští nic dobrého.

Honda má naprosto stejně spolehlivé motory, pokud jde o válce, mají technologii navíc. Rezevní motory maji vsichni navic, nejen Honda.
Vsechny nové motory mají vyssi vykon, nez pouzité. S pokud maji pred sebou méne zavodů, lze je více zatízit.