Waché sľubuje nasadenie ďalšieho balíka vylepšení: To je náš štýl práce, odkázal Waché | Magazín F1 - F1online.sk

Pre Red Bull tohtoročná sezóna ešte neskončila. Stajňa z Milton Keynes pokračuje vo vývoji tohtoročného monopostu v čase, keď všetky ostatné tímy presmerovali svoje úsilie na budúcu sezónu. Má to význam? Podľa technického riaditeľa stajne Pierra Wachého áno.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/216055/wache-slubuje-nasadenie-dalsieho-balika-vylepseni-to-je-nas-styl-prace-odkazal-wache

To je náš styl práce? to teda nevím, kdy takhle usilovně pracoval RBR ve chvíli, kdy ostatní jeli vývoj na další rok?

vidím to tak,že RB kvôli motorovému výkonu,budúci rok vopred zabalil…len čo na to Max ak sa bude umiestňovať za bodovanými pozíciami? otvárame pukance…

Nema treba i Max dalsi klauzuli, kterou si nemuze RB dovolit naplnit? :smiley: Tudiz rb nezbyva nic jinyho, nez vyvijet dal, aby dojel do p3 v pj. Jen tak jako varim z vody, co me napadlo…

1 Like

Tak pravidla platí 4 roky minimálně, takže je důležité chytit začátek. Mercedes ho nechytil a 4 roky bídy a utrpení.

v 2021 bojovali do posledneho kola a aj vozili vylepsenia. V Sauberi Seidl neplanoval investovat do auta na 2025, potom ho vykopli, prisiel Binotto a takuto strategiu vysmial s tym, ze F1 stajna musi mat nejaky rytmus a system prace. To co teraz robi RB je sice extrem, ale ak uz naozaj vedia, ze 2026 bude o ladeni motora, kde budu zo zaciatku aj tak stracat tak pre nich naozaj nema zmysel vypnut tochtorocny vyvoj pokiaj maju stale sancu zabojovat o PJ.

Nie je to pravidlo. Viď McLaren.

Však já to RedBullu přeju. Ať utratí všechny peníze jen za letošní vývoj.
Aspoň budu mít klid.

No a Ferrari začátek v roce 2021 chytlo snově - první závod double, vedení Leclerca skoro do půlky sezóny, ale nijak moc jim to nepomohlo a v součtu se obdobím 2021-2025 protrápili spíš ještě víc, než Mercedes…
A pro změnu McL byl 2021 úplně v pytli a na konci dominuje.

Vážně - tyhle teorie o nutnosti chytit začátek cyklu jsou prázdné fráze, fakta s tím korelují jen dost omezeně…

Však v pohodě kluci. Držím palce.

Letos jede RB na maximum pro sebe, no a na příští rok jede RB2, data budou, neboj :slightly_smiling_face:

1 Like

data jo, motor ne :smiley:

Už jsou na to mechanismy, FIA zařídí, to se dorovná :slightly_smiling_face: FoP tomu můžem říkat :smile:

Vlastně si nastěhovali Racing Bulls pod jednu střechu, takže tam dělají veškerý vývoj za jejich rozpočet, a hlavní tým si může vesele vyrábět nové díly i pro letošní rok. :smiley:
Fia tyhle podvody dovoluje. :-1: hnus, hnus, hnus, hnus. :face_vomiting: :face_vomiting:

1 Like

Mas to v clanku, napr. 2021

Jo, ale tak tam porušili cost cap, aby nebyli pozadu se změnou pravidel na 22, plus Mercedes taky vyvijel do konce. Tady už ani McL nevyvijí letos

Z Wachého by si měli vzít v Renaultu příklad a s Merglackými motory přibrat i nějakého talentovaného člověka, který nemá šanci se dostat na Totové místo.

Emil si hraje na Lewise 2021, chce nam predvezt jeho pekelnou stihaci jizdu s raketovym motorem ale je to tezky kdyz to tam nejni tak to tam nejni. Jedine ze by chtel na konci sezony zazit to co Lewis, kdo chce kam 🫤

Tak ho mozno porusia znova, ved to podla vacsiny nebol takmer ziadny trest, nie?

1 Like