No ved pod buducim rokom som myslel sezonu 26 
Kto bol v ktorej sezone celkovo priemer ci strateny ohladne boja o vitaztva,podia a body je podla mna v tejto ere pravidiel zbytocne komentovat, lebo vykony jednotlivych teamov v priebehu sezon dost kolisali. RBR, Ferrari, Mercedes, Aston aj McLaren. V McLarene ocividne na nieco prisli uprostred roka 2023, potom zasa prepad(mozno namiesto hladania vylepseni sa sustredili na pochopenie toho s cim robia) a na konci roka uz boli pomerne nebezpecni. Skladacka im zacala slusne zapadat do seba a je dost mozne, ze Marshall priniesol par z poslednych chybajucich kuskov. Nehovorim o nejakej vychytavke, skor nejaka zmena v procesoch, zlepsenie chapania co treba napravit… McLaren mohol mat potencial, len ho nevedel z auta dostat a Marshall im s tym so svojim know how pomohol. A samozrejme aj dalsi ludia. Nikto z nas nevie, ako to presne chodi a ktory team ako funguje, ale urcite je mylne mysliet si, ze to vytrhne jeden clovek, jednoducho nemoze poznat vsetky procesy a aj to co pozna neprenesie do druheho teamu za par tyzdnov. Urcite to nie je tak ze pride na meeting do tovarne alebo k tunelu a povie “my sme to robili takto a takto a islo to” a na druhy den to bude fungovat aj tam. Vyvoj nastrojov nejaku dobu trva a tak isto aj ich odladovanie. Nehovoriac o tom naucit ludi s nimi spravne pracovat (vid praca ludi s “AI”. Kto s tym vie, tomu to vie posluzit k efektivnejsej praci, kto nie, nema z toho uzitok a moze sa zbytocne narobit na com nemusi). Suma sumarum, McLaren nieco zacal robit dobre a RBR naopak zrejme dobehlo ignorovanie nejakych indicii, ze auto uz nemusi byt v 2024 take dobre.