Vracia sa Horner do F1? Opäť ožili špekulácie o kúpe podielu v Alpine | Magazín F1 - F1online.sk

Od odchodu Christiana Hornera z Red Bullu i jeho oficiálnej dohody na odstupnom prešlo už niekoľko mesiacov, ale Angličanov ďalší osud pre nás zostáva záhadou. Christian bol viackrát spájaný s kúpou vlastníckeho podielu v niektorom z tímov. Objavilo sa viacero mien a Alpine bolo jedno z nich. Spojenie s francúzskym celkom sa tento týždeň znovu objavilo.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/223559/vracia-sa-horner-do-f1-opat-ozili-spekulacie-o-kupe-podielu-v-alpine

Gaslyho znovushledání se naplňuje :+1: :slightly_smiling_face: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Takze Wolff bude nakoniec Hornymu dodavat motory? To znie dobre.

Teď je dodává Ryanu Reynoldsovi.

Ryan Reynolds je sefom Alpinu? Wolff mu z nejakeho dovodu nevie prist na meno?

V článku se ale nepíše, že chce být Horny šéf, ale chce pouze odkoupit ten 24% podíl celebrit.
Ale Horny je sebestřednej egomaniak, takže by v ústraní pravděpodobně asi nevydržel.

1 Like

Určite to bez šéfovania nevezme. Flavio tam bude za Helmuta a Horner sa vráti do svojej pôvodnej roly, akurát bude už mať aj vysnený podiel v tíme.

Alpinu to rozhodne neuškodí, tak držím palec.

posledny klincek do rakvicky menom Renault/Alpine

marazmus, fyzicky vyjadreny na styroch kolesach v ruzovo modrom odtieni…

uvidime, buducu sezonu maju motor mercedes, a pripravuju sa na 2026 odkedy sa dalo, neodpisoval by som ich uplne

Spolumajitel 1/4 podílu rozhoduje o tom, kdo bude šéfem týmu?

Určite to bude musieť schváliť Renault, ktorý tam má 60%. Ale Horner nekúpi podiel ak od Renaultu nedostane aj rozhodovacie právomoci. (Wolff tiež vlastní len necelú tretinu v Mercedese.) Ak sa Horner dohodne s Flaviom, tak Renault by kývnuť mohol – uvidíme.

Momentálně se nezdá, že by mohlo Renault potkat něco lepšího.

Tiež ich neodpisujem a už dosť dávno som tu písal že ich pasujem do top 4 týmov čo budú bojovať o titul. Pre mňa sú ale najväčší favoriti. Vždy mali dobrú airodinamiku a teraz majú konečne aj dobrý motor, tak a hlavne ako prvý začali robiť na 26 a hlavne nič nedali do 25 išli celí rok bez ubgradu a všetko dali do novej formulky. Jedine čo by ma prekvapilo tak že netrafili koncept , lebo vraj jeden tým nepochopil dobre koncept a ak je to trebarz aj Alpin no tak jasné že žiadny top nebude ale bude na chvoste ako vždy. Neviem ktorý tým sa podľa uniknutých informácií netrafil do konceptu lebo to neprezradili je len isté že zatiaľ jeden. Tak snáď to nebude Ferrari lebo to by bola iná bomba :joy:

1 Like

ja som ich neodpisoval ani pred prave skoncenou sezonou, ale skoncit posledny ako automobilka?

nemam pocit, ze su na tom lepsie, ako kym nevstupil do timu Flavio.

ale pravda, ze motory od Mercedesu ich mozu dostat do top6, a ak im to staci tak nech predaju podiely sukromnikom veru.

A ešte jedna vec: čas v aerotuneli a CFD za rok 2025 – tam je Alpine tiež dosť vysoko:

  1. Cadillac – 230%
  2. Audi (Sauber) – 225%
  3. Alpine – 210%
  4. Racing Bulls – 205%
  5. Williams – 200%
  6. Aston Martin – 195%
  7. Haas – 195%
  8. Red Bull – 165%
  9. Mercedes – 160%
  10. Ferrari – 155%
  11. McLaren – 140%

A ak počítame aj s prvou polovicou sezóny 2026:

  1. Cadillac – 345%
  2. Audi (Sauber) – 335%
  3. Alpine – 325%
  4. Haas – 300% :arrow_double_up:
  5. Racing Bulls – 300% :arrow_down:
  6. Aston Martin – 295%
  7. Williams – 290% :arrow_double_down:
  8. Red Bull – 245%
  9. Ferrari – 240% :arrow_up:
  10. Mercedes – 235% :arrow_down:
  11. McLaren – 210%

(čo je jeden z dôvodov prečo si Red Bull mohol dovoliť vyvíjať RB21 dlhšie, než McLaren MCL39)

1 Like

Pouhe spekulace, za prve v F1 je temer vzdy vsechno jinak nez se pise, zadruhe Hornera kazdy zna, nikdy to neni tak ze za uspechem tymu stoji jeden clovek, navic takovy co se foti nahaty sedici na formuli, fuj.

tvaris sa ako keby si to bol ty, kto po photoshootingu lestil kapotu.

1 Like

Ano byl jsem to ja.

1 Like