Vojna na RTL: Odmietam vystupovať pred kamerou so Steinerom, odkázal Ralf Schumacher | Magazín F1 - F1online.sk

Bol to rovnako optimistický krok ako spojenie Pierra Gaslyho s Estebanom Oconom v jednom tíme. Keď Günthera Steinera vyhodili z Haasu, začal mediálnu kariéru, pracuje ako expert a komentátor, píše knihy a vystúpi aj v Bratislave na šou Števa Eiseleho a Pepu Krála. Vedenie nemeckej RTL malo odvahu, keď ho spojilo v televíznom tíme s jeho dlhoročným kritikom Ralfom Schumacherom. Ako sa ukázalo, toto spojenie nefungovalo.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/157747/vojna-na-rtl-odmietam-vystupovat-pred-kamerou-so-steinerom-odkazal-ralf-schumacher

Len tvrdo proti tomu netflixovemu sasovi, to na neho plati. :+1:Ralf

3 Likes

A do něj. Rozšlapal jim bábovičky na pískovišti.
To se nezapomíná!

Co take strasne teraz Steiner na Micka povedal?
Nic neslusne ci privelmi utocne alebo osobne som nezachytil, mne take skor pridu Ralfove komentare k Steinerovi a sam Ralf uz toho tolko natrepal pri jeho “objektivite”, ze o to smiesnejsie je taketo gesto, ci uz Steiner ma pravdu, alebo nema - na nazor ma pravo a je to aktualna tema…
Porovnajme napriklad cerstve vyroky Villeneuva na Ricciarda - omnoho tvrdsie a nemyslim ze Daniel s nim uz nikdy neprehovori a pod.
Ralf by sa mal, ak je to profesional snaziaci sa byt objektivny, odosobnit a nehodnotit podla rodinnych vazieb…

1 Like

Je logicke, ze Ralf brani Micka ale Steiner ma pravdu. Ten chlapec na F1 nema. Keby sa nevolal Schumacher, nedostal by ani tie dva roky co mal k dispozicii.
Ja dufam, ze Alpine da sedacku Doohanovi. Ten je tak o triedu lepsi ako Mick.

1 Like

Podla coho si dovolis sudit ze Doohan je o triedu lepsi ako Mick? No daj nejake data v com bol a je lepsi ako Mick?

1 Like

Viník se vždy najít musí, ale v reálu byl Steiner ten poslední kdo mohl za Mickův konec.