Villeneuve nechápe Hamiltonove zaváhania: Je toho omnoho viac, ako sme boli zvyknutí | Magazín F1 - F1online.sk

Vo vedení šampionátov sú aktuálne Max Verstappen a Red Bull Racing, pričom podľa Jacquesa Villeneuva si tieto pozície zaslúžia. V doterajšom priebehu sezóny totiž spravili menej chýb, ako ich súperi z Mercedesu.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/32593/villeneuve-nechape-hamiltonove-zavahania-je-toho-omnoho-viac-ako-sme-boli-zvyknuti

Znovu až taka chyba to v Baku nebola tak by som z toho nerobil vedu prepol si to nevedome to nebolo v dosledku jeho slabej psychiky aj keď rozumiem že si teraz každý musí kopnúť. Taky villneuve by o hlúpych chybách v boji o titul mal pomlcat Japonsko 97 bola z tých extrémne stupidnych.

To vieš, spolieha na to že už ho nikto nepozná :slight_smile:

Tá chyba ho stála víťazstvo a nakoniec nezískal ani bod, takže to bola obrovská chyba. Horšie by bolo len to, ak by to rozflákal o múr.

Takto je to aspon zaujimave :slight_smile: Len nech je to tesne do konca sezony.

1 Like

Súhlasím že ho to stalo veľa ale ta strata nepremenila z jazdeckej chyby alebo premotivovaneho manévru nieje chyba ako chyba, taktiež nemôžeme povedať že nevedel čo robí keďže ako mu inžinier potvrdil on to vypol a tesne pred štartom omylom to zapol znovu a ani inžinieri nezaregistrovali že to má aktívne. Takže nie nemyslím si že z tejto chyby môže niekto vyvodzovat že to nezvláda.

Pri restartoch platia rovnake pravidla ako pri starte pretekov a inizinieri mu nemozu radit. Sprint to prvej zakruty je kratky, takze si ani neviem predstavit ako by mu to inzinieri stihli oznamit.

A máš to podložené že to jeho inžinieri videli? Pretože sa mi zdá ze len hľadáš “gotcha” moment. Zopár sekund pred štartom sa ho pýta či má brakes balance vporiadku inžinier odpovedá affirm. To nevyzerá na to žeby mu nemohli nič povedať a aj keď viem ze si to prepol asi až potom len to potvrdzuje moju úvahu že to v tom krátkom čase nestihli ani oni napraviť. Nieto ešte on keď mal potvrdene že ma to naporiadku a plane sa koncentroval na štart.

On to nezapol tesne pred štartom. Podarilo sa mu to znova zapnúť po reštarte, keď útočil na Pereza, preto na tom tím nedokázal zareagovať, na to nebol čas. Ten dym z bŕzd nemal nič spoločné s incidentom, možno to torhu prehnal so zahrievaním, ale to tlačítko bolo vypnuté pred reštartom.

ja si myslím, že sú to len keci. Najprv tvrdil pred reštartom, že nebude riskovať a nakoniec sa tlačil dopredu a pohnojil to. Takže si myslím, že “prepínanie” (a hlavne u neho) sú len keci, ktorými chce zakryť svoju sprostosť,.

je to chyba, taka ista ako ked to oprie do steny ked prezenie brzdny bod pri predbiehani. Ako nebol by to pretekar keby sa nesnazil vyuzit kazdu moznost. Som ale presvedceny, ze keby Perez odstartoval ovela lepsie a sanca by sa vobec nenaskytla tak to Hamilton do tej zakruty zvladne. Nakoniec Perez svojou mantavostou na starte zachranil cely Redbull. :smiley:

Checo mal vraj problém s hydraulikou (možno výhovorka, neviem). Ale jedno pochopiť neviem, podľa tohto zdroja:
merc_volant
sa to tlačidlo nachádza na ľavej strane, kde sa podraďuje a ešte k tomu celkom “vzdialene” od pádla, čiže musel nejak fakt blbo o to zavadiť, a ako si pamätám, tak Hamilton pri štartoch drží volant tak divne resp. drží spojku (aspoň zo starých záberov si to tak pamätám), nevedno ako to bolo a asi ani sám Ham to nevie.
:smiley: sry, už je mi to jasné: https://www.youtube.com/watch?v=ed3dtqzfkTU ľavá ruka, ejha beťárka jedna