Vyhrať všetky zvyšné podujatia znie pri tejto vyrovnanosti skôr ako Markove tajné želanie než reálna šanca, keďže občas môže do boja prehovoriť aj Mercedes, ale najmä McLaren, ktorý bol v Singapure stále podstatne rýchlejší od Maxovho RB, no layout trate a kvalifikácia boli na Maxovej strane.
Včera v šprinte to od RB nebola žiadna oslnivá rýchlosť a ukáže sa až dnes v plných pretekoch a horúcich podmienkach. Osobne favorizujem McLaren (Norrisa), ale človek nikdy nevie, čo prinesie T1.
O optimistickej šanci na titul sa môžme baviť, keď Max bude strácať pod 7b/GP a realistickej keď jeho strata bude 3-5b/GP, pretože keď na nejakej trati bude mať RB navrch, tak Max získa len 7 bodov (ak McLaren určí jednotku), zatiaľ čo na tratiach, kde bude mať navrch McLaren, tak Max pravdepodobne stratí aspoň 10b (napr. Zandvoort bol dobrým príkladom nebyť Norrisovho bbq).
Ale uvidíme, možno RB navarí ešte nejaké dobré vylepšenie a rozbije to do konca sezóny všetko.