Ak si dobre pamtam, tak Hamilton v Silverstone 21 dostal len 10s, ziadny stop & go a ziadny Brundle tam vacsi trest nespominal.
Uz to zacina, britska novinarska hra. Nestacilo im, ze v 2021 skusali to iste a absolutne sa to Maxa nedotklo a mal to uplne na haku?
Incident z T4 nebol nic strasne. Pepa Kral to pekne vysvetlil v EisKingu a zaroven aj rozobral to, ze piloti si strasne zvykli na to, ze im pilot na vnutrajsku musi nechat miesto a mozu vyuzit vybehovu zonu ako sa im za chce. Pekne spomenul, ze kedysi stacilo ak bol pilot na vnutrajsku aspon nejakou polkou auta na urovni toho na vonkajsku a ten na vnutrajsku volil stopu a logicky tomu druhemu nedal miesto a ten bol nuteny sa stiahnut. Lenze potom prisli vybehove asfaltove zony a s tym aj kadejake smernice.
Incident z T7 bola prasacina, ale tych 10s je akurat a presne podla pravidiel. Ake stop & go pre boha? Ten trest sa nepouzil dlhe roky a neviem vobec v akom pripade by sa podla sucasnych pravidiel mal pouzit. Koniec koncov keby Max vratil poziciu, tak by asi ani ziaden trest nemal dostat. Napriklad v Rakusku Norris dal podobnu divebomb (akurat islo o pomalu zakrutu), rovnako sam vysiel dost mimo trate (Max sa stihol stiahnut a prekrizit), vratil poziciu a vsetko bolo ok. Cize 10s je uplne ferovy trest za tu T7.
Brundlovi opat kvalitne zayebalo a frustrati ako vidim sa hned chytili.