Vasseur sa oboril na talianske médiá: Kydáte na tím a škodíte mu! | Magazín F1 - F1online.sk

Čo sa stane, keď sa Ferrari nedarí? Jedným z tradičných vedľajších dôsledkov šnúry neúspešných výsledkov sú špekulácie o stínaní hláv v Maranelle. V tomto prípade to boli výhradne talianske médiá, ktoré týždňovú prestávku vypĺňali tým, že z tímu vyháňali najprv šéfa Frédérica Vasseura, potom si posvietili na pilotov. Tieto články vyvolali dosť ostrú reakciu zo strany bossa Scuderie.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/203873/vasseur-sa-oboril-na-talianske-media-kydate-na-tim-a-skodite-mu
1 Like

„V jednej chvíli to všetkých oberie o sústredenie a keď bojujete o titul, záleží na každom detaile.

V ktorom šampionáte bojuje Fred o titul ? Očividne si dostatočne nenaštudoval trajektóriu svojho predchodcu, ktorý chcel vyhrať “všetky zvyšné podujatia sezóny”

2 Likes

V tejto kauze jednoznacne suhlasim s Fredom. Este keby sa do toho pridal aj Elkann a dobre vycistil vzduch u sefov danych platkov, mozno by to pomohlo. Ak nie,tak treba jednoducho ignorovat dane media a neumoznit im rozhovory s ludmi z Ferrka,ako to robili malinovkari a Max.

3 Likes

Jenže, kdo ví jak to je. U Ferrari tohle přijde jedna dvě a Vasseure klidně půjde od válu. Ty italský média netřeba brát moc vážně, no neznamená to že se v zákulisí Ferrari nic neděje. Jako je jasné že média jim tak či onak moc nepomáhaj.

1 Like

Souhlasim, ze novinarske hyeny nalade v tymu nepomuzou. Ale abych tvrdil, ze titul nejde vyhrat kvuli novinarum je zase trosicku prehnane tvrzeni.

1 Like

Novinářská žumpa dokáže být hodně hluboká. Nevím jak dál bych to komentoval.

Za všechno můžou média.

Za všechno nemůžou, za něco může Rusko a Palestina…ale za hodně můžou novináři.

:sunglasses:

2 Likes

Ty si začal přebírat rétoriku 5 kolony, když se snaží shazovat věci?

Hezky napsáno, jen bych doplnil že nezbytnou součástí každého takového tématu je lidská hloupost.
Politici a novináři jsou až sekundární problém a nelze jim nic vyčítat, páč je to jejich práce.

4 Likes

Fakticky má Fred samozřejmě pravdu, ale on se dneska probudil? On neví, že takhle to v Itálii fungovalo-funguje a bude fungovat, že to nikdo nezmění?! Každý člen týmu-od nejvyššího šéfa, po posledního mechanika jdfe do toho s tím vědomím, že bude pod trvalým drobnohledem. Ono nejde brát jen pozitiva, ale všechno dohromady. Šéf týmu Ferrari, kterému se podaří získat titul, bude v Itálii prakticky svatořečen, ale zase naopak, pokud zklame, tak bude zatracen, cožpak to nepochopil Vaseur i celý tým když do toho šli? Zbytečně si popuzuje proti sobě Italská média sporem, který nemá šanci vyhrát!.

2 Likes

To je samozřejmě pravda. Podstatné je, aby neztratil podporu vedení, pak se to dá ustát. Jinak je s ním ámen a dosavadní práce zase spadne do kanálu.

Zda sa ze vesely Fred znervoznel. Zeby sa pri vyhliadkach na 26 nejako zatiahlo?

Abych ti teda odpověď aby jsi se zase nezačal rozčilovat.
Kdybych byl 5.kolona, nepsal bych to trochu jinak? Nepsal bych ta prohnilá prozápadní média a Rusko bych ani nezmiňoval? :slightly_smiling_face:

Tak na takovou úroveň snad neklesneš? :smiley: ale v kontextu co píšeš o médiích a potom napíšeš, že za něco může Palestina a něco Rusko, tak mi přišlo jako shazování skrze “sarkasmus”, ale nech to být

Možná by stačilo tu rétoriku od Ferrari směrem k veřejnosti koncipovat trochu chytřeji než tradiční “nejsme tady od toho abychom dojížděli druzí”, ale třeba “jsme tady proto abychom se rozvíjeli a vyráběli krásná auta”.

Závodění je totiž pouze a jenom stejný marketingový nástroj jako třeba účast na Milan fashion week, nic víc…

Fanatismus “dutých hlav” nedá žádnou přidanou hodnotu a už vůbec ne, když se jim dá prostor v médiích.
Potom to totiž vypadá podobně, jako tady na fóru :roll_eyes:.

nie je to len marketingovy nastroj, nemyl si to s Red Bullom.

Dobrá tedy, potom je ale ta hysterie, neklid na práci a neustálá nespokojenost součástí plánu a není důvod cokoliv chtít měnit.

samozrejme ale nechapem ako to myslis

Říká se tomu Emotional branding.
To je dlouhodobě způsob prezentace jaký používá Ferrari.
Má to spoustu pozitiv, ale i negativ a není možné to oddělit.
Proto píšu, že pokud takto chtějí značku prezentovat, tak jsou ta všechna negativa, která brání dosažení některých cílů součástí plánu a je nesmysl se tomu divit.

A jedním ze znaků je, že ti nejhloupější se začnou předhánět se zaručenými radami jak by se to mělo dělat.

Jak se říká - každý problém má alespoň jedno jednoduché, líbivé a přímočaré řešení, které je zaručeně špatně.

Jak jsem napsal, toto fórum je toho dokonalou ukázkou.

Marketing Tebou zmiňovaného Redbullu funguje na zcela jiných základech a není možné to srovnávat.

Zdůrazňuju na jiných základech, ne lépe, nebo hůře…
Je to úplně odlišná marketingová škola.