Vasseur priznal, že podcenil psychiku: Sedemnásť pretekov bez vývoja je fuška | Magazín F1 - F1online.sk

Byť fanúšikom Ferrari je v tejto sezóne ako za trest, ale je možné, že všetci červení dostanú o rok zaslúženú odmenu. Ako totiž po Austine prezradil Frédéric Vasseur, Scuderia už veľmi dávno ukončila tohtoročný vývoj a zdroje presmerovala na rok 2026. Negatívom však je, že sa to podpisuje pod celé Maranello.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/217147/vasseur-priznal-ze-podcenil-psychiku-sedemnast-pretekov-bez-vyvoja-je-fuska

Budúci rok je náš, tramtadadá.
Tralalalalá.

4 Likes

Vasseur priznal, že podcenil psychiku: 23 pretekov bez víťaztva je fuška.

1 Like

Ferrari toho podľa mňa podcenilo viac

2 Likes

A to si zober ze na jesen 2024 mali mozno najlepsie auto na roste.

2 Likes

Dodnes ma zaujima koho napad to bol, obmenit 95% auta na POSLEDNY rok pravidiel

1 Like

Odkial mas to sialene cislo ?

a 18 let bez titulu na psychiku fanouška Ferrari jistě taky už má vliv. :wink: A to byl ten titul ješte cinknutej.

Pisalo sa o tom vsade, dokonca 99% :grinning:

to mi pride uplne prestrelene … nevadi, nemusim vsetkemu rozumiet.

1 Like

A tak podvozek se dá využít v přištím roce, to byl důvod, kdyby s tím vylezli až v nových pravidlech, tak tam mají tyhle chyby. teď vědí co změnit… “testují” a s tím do toho imho i kapku šĺi. Samozřejmě věřili, že to udělají dobře na první dobrou, no nestalo se.

1 Like

Si o tom presvedceny ze tohtorocny a buducorocny podvozok je totozny ?

Podla mna pod Vasseurom z Ferrari nic nebude. Kratky vyvojovy cyklus a feedback je pri vyvoji nesmierne dolezita vec. Takisto motivacia a tu udrzat pre 1000 ludi, ked je horizont 12+ mesiacov je takmer nemozne.

Ty si kysly kvoli Binottovi a lodiam

Konstrukčně určitě ano

Nakonec Mclarenu zakázali to chlazení na příští rok. Sice ho nikdy nikdo neviděl, ale jistota je jistota.

Veru ano, pretoze Ferrari mohlo permanentne od 2022 bojovat o titul. Vigna videl Binotta ako niekoho, kto moze ohrozit jeho poziciu tak sa ho teda potreboval zbavit. Sportove vysledky isli bokom. Potom najali Hamiltona pricom znova isli sportove vysledky bokom.

3 Likes

To je Ferrari výhoda. Oni preskúmali všetky možnosti a majú najviac rôznych variant, tak nové regule by mali mať viac dát. Samozrejme ešte ďalšia výhoda . 2026 bude iba veľmi okresaná venturiho podlaha. Takže prestanú byť autá tak nepredvídateľné. Bude mať viac prítlaku ako 2021 podlaha ale menej ako 2022 a obecne GE.

1 Like

Binotto bol dobrý inžinier, ale katastrofálny manažér. Bola jeho blbosť, že pri prevrate požadoval TP. Mal ostať ako Technický riaditeľ a bolo by lepšie. Kvôli nemu zrušili tech. Riaditeľa vo Ferrari a TP robil oboje veci. čo je strašná blbosť. To ako keby Newey robil šéfa aj monopost. Na obidve nemá šancu mať čas.

3 Likes

S odstupom casu - Vasseur mohol byt “ceo” ako Brown v mcl a Binotto mohol byt principal podobne jak Stella

ja si myslim, ze to mohlo byt prave naopak. Binotto pozna Ferrari inside out. Dnes uz to nie je inzinier ale manazer ako vidno v Sauberi. Jemu to velmi neslo na pitwall a pred novinarmi. Tam vidim Freda ako lepsieho. Fredov problem je, ze v Maranelle s vynimkou scuderie nema ziadnu autoritu. Je uplne zavisly na Vignovi a Elkanovi.

1 Like