V tréningu sme vždy rýchlejší než v kvalifikácii, pokrčil plecami Alonso | Magazín F1 - F1online.sk

Nečakane najrýchlejší muž prvého dňa druhého víkendu sezóny. Fernando Alonso bol v štvrtkových voľných tréningoch v Džidde vidieť, ale preňho druhé a prvé miesto príliš veľa neznamenalo. Španielsky matador v piatok realisticky očakáva prepad svojho tímu nižšie.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/145662/v-treningu-sme-vzdy-rychlejsi-nez-v-kvalifikacii-pokrcil-plecami-alonso

Gasly taky potvrdil dobrou formu a přitom těžko uvěřit, že by se Renaulty mohly v kvaldě, nebo závodě přiblížit středu pole.

Bohužel, je to tak maximem bude zase 9 místo

Neumím odhadnout. Ale Aston vypadal moc dobře už od začátku trenálu.
Možná je to tím, že moc změn na voze neudělali, tak netápají se správným nastavením.

Žel ten dlouhý stint s plným autem prozradí mnohé. Čím více kol tím větší ztráta na kolo. Degradace veliká a rychlost s plným autem sotva průměrná. Vyhrnout rukávy a šup do práce :man_shrugging: Kvalifikační rychlost proti tomu vypadá jako den a noc.

1 Like

stalo sa z astonu ferrari ohladom tyre deg? :thinking:

Aston vypadá dobře na jedno kolo, ale má strasnou degradaci v závodním režimu, klidně Alo může startovat z top 3, ale prostě fegradace pneu je tak vysoká, že nebudou schopni v sobotu bojovat

No nevím kde tam udělali soudruzi chybu. Myslel jsem si že když už jednou pneu pochopili, tak že do toho zase takto nespadnou :face_with_diagonal_mouth:

Co jsem se díval, tak asi ani top3 v Q nebude. Top5 asi klidně.

To je stejně jen taková třešnička, když víš že nemá šanci to udržet. Je to jen taková vlaštovka od které by se měli do budoucna odrazit.

Podle prvních trenálů bych opravdu žádné závěry nedělal. Teprve zítřek napoví více.

Až se vůz naloží palivem a trať se pogumuje, tak i gumy tak trpět nebudou.

1 Like

Vypadá to, že Ferrari to rozjelo docela na vysoký targety.
A Aston možná až moc nízké, takže pak to jelo. :smiley:

Ale myslím, že jednu část tam jel Alonso schválně v trafiku za Haasem. Nevím v jaký části, ale určitě to čas přidalo. :slight_smile:

Záleží, co chtějí jet. Každý si umí nastavit více Q nebo více R…
Asi jsou teď v bodě, kde jim stačí zazářit v Q… a ta top10 se udělá v R automaticky…
Takhle podobně jezdil Haas, kdy měli aspoň sobotní chvilky slávy. :smiley:

Jel pak i za Visa, ale to je fuk, median ztraty na Ferrari a Merc v závodě 0.3s, na Maxe 0.8s.

Hned na začátku, první sektor. Mohli to být max 2 desetiny. Ale nutno říci že podobně rychlý sektor dokázal pak zajet i sám, ostatní sektory už ale nezopakoval.

Viděl jsem, že v S1 udělá díky křídlu 0,2-0,3s… ale pak se to už logicky zmenšuje.

Mercedes druhej nejrychlejší a Ham to tam zas flaka