V Red Bulle nechápu prudký prepad: Dúfali sme v prvý rad, priznáva Marko | Magazín F1 - F1online.sk

Po vydarenom víkende v Imole boli fanúšikovia Formuly 1 zvedaví, čo minulotýždňové výsledky znamenajú pre celkové rozloženie síl na štartovom rošte. Samozrejme, Monako nie je reprezentatívna trať, ale strata sedem desatín, ktorú mal Max Verstappen v Q3, je príliš vysoká, aby sa dala vysvetliť charakterom okruhu. Aj poradca Red Bullu Helmut Marko priznal, že tím nepríjemne prekvapil výsledný rozdiel.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/201291/v-red-bulle-nechapu-prudky-prepad-dufali-sme-v-prvy-rad-priznava-marko

Ten Marko je dobre mimo :smiley:
Tak v piatok je naj favorit Ferrari, oni su uplne mimo, a on po Q povie ze dufal v prvy rad?.

Pis si co hovoris, Marko… Lebo starecka demencia neni dobra.

4 Likes

… tak oni jsou v pátek často mimo, z toho bych závěry uplně nedělal. Já myslím že všichni čekali že to tam Max zase pošle, no nepovedlo se. Ono u RedBullu nikdy nevíš, většinou tam v té kvaldě Max je.

Liam Lawson postoupil do Q3. O Yukim se pise jak se propada niz a niz. V Q3 mel Liam mensi ztratu na Maxe nez v dobe, kdy byl s Maxem v jednom teamu. Ja bych rekl ze Yuki se nikam nepropada. Jen holt pokud Liam odvede svou praci, tak Yuki velmi castio nebude mit sanci.

Isac a Liam kousek za Maxem. Bez Maxe by byl RBR bohuzel jedno z nejhorsich aut na rostu, tam neni alternativa. Potoze i minuly zavod, kdy byl udajne RBR “nejrychlejsi”, byl Yuki az 10. A to mel hodne velkou kliku. Tak to proste bohuzel nyni je. Vypadaji jako horsi Mercedes 2024. Sem tam vysledek a jinak bida.

Rekl bych ze diky tomuhle je Maxova hodnota nyni jeste vyssi, nez kdyz vyhral titul. Ale treba ne. Preci jen je to F1. A takovy Lewis nyni jezdi za Ferrari s asi nej smlouvou pote, co prohral 2 sezony ze 3 s Georgem.

No nic zavod bude bohuzel nuda, at uz s Maxem, nebo bez nej.

2 Likes

No v pátek mimo jsou, ale to skrze prohlášení co dávají. Až na Bahrajn to bylo vždy, že se hledají a bude to těžké a najednou se to otočí, je jasné, že tuhle hru očekával Helmut i tady, ale reálně se jim to nepodařilo

2 Likes

konečne ťa môžem pochváliť za sarkazmus, o ktorý sa tu tak na silu snažíš a často je to veľmi nevydarená irónia. Tentoraz ti naozaj vyšiel. :+1:t4:

//a len pre spresnenie - ak by tam nebol Max, a Yuki by sa pohyboval okolo desiateho miesta = bolo by to “jedno z nejhorsich aut na rostu”?

Objektivita pri fandení ide bokom, takže ti úplne rozumiem po sezónach s dominantným autom.

Tak si dnes vychutnajme ten dnešný vláčik, s umelým rozťahovaním kvôli stratégiám. Očakávam prekvapenie od reálne “jedno z nejhorsich aut na rostu”, že sa dostane do prvej osmičky (alpine/haas/stake)

4 Likes

Hej, v poslednej dobe tu niektorí len tak sršia humorom. Ináč chyba Hamiltonovho inžiniera môže mať dosah na to, či Ferrari v priebežnom poradí tímov zaujme 3 miesto.

4 Likes

Tak oni to dělají furt. Oni jsou celou sezónu 2 nejrychlejší auto, ale dělají ze sebe chudinky.

V pátek jsou ztracení, a mají auto na úrovni v Haasu.

A v sobotu je velké “překvapení” se slovy, že pilot podal nadlidský výkon.

Prostě a jednoduše pilot nedoručil. Ale to se stává, Max je taky jen člověk.

3 Likes

Uvidime, co dnes vycaruje Hannah. V Imole opat excelovala a pokurovala vsetky ostatne top timy, ktore sa nechali oklamat skorymi pitstopmi a rychlym tempom po nich a ona si opat chladnokrvne isla svoje, nepozerala na inych a ustala tlak. :slight_smile:

Proč má Hamilton tak lukrativní kontrakt? No to je jednoduché:

  1. Podívej, co oznámení jeho příchodu udělalo s cenou akcie
  2. Má víc sledujících na IG než samotná F1 - Ferrari od jeho příchodu získalo snad víc než 2 milióny sledujících
  3. Hamilton umí přitáhnout sponzory - nedávno uzavřel smlouvu s Perplexity AI (viz PlanetF1), sponzora měl už na přilbě v Imole (ale zjevně chtějí sponzorovat jen samotného Hamiltona).
2 Likes

Tým pádom je z Hamiltona platič.

Výsledky horšie ako mal Sainz a je tam len kvôli tomu, že Ferrari zarobil prachy. Presne ako bol Pérez roky v RB.

Přesně tak, i Max je platič, protože přináší sponzory do týmu. Ty jsi hotovej už takhle dopoledne.

1 Like

No nemal som pravdu?

2 Likes

LOL.

2 Likes

šak píšů vyprodáno

Po Imole, po technickej direktíve" zo strany FIA na základe podnetov a sťažností zo strany Redbullu k prevereniu technických riešení systému chladenia Mclarenu a po veľkohubých vyhláseniach pána doktora Helmuta Marka som očakával double Redbullu v kvalifikácii. Marko je asi veľmi prekvapený, že podnety z ich strany k FIA a technické direktíva príliš nepomohli. Držím prsty Mclarenu aby v Monacu dosiahli čo najlepší výsledok (a najlepšie double a minimálne 3, 4 pozíciu pre Ferrari), aby tých hadov v najtoxickejšom tíme z celého paddocku roztrhlo od zlosti a závisti. Už sa budú len spoliehať na ďalší zásah FIA od VC Španielska.

3 Likes

Podle mě nedokáže unést jakoukoliv, byť jen sebemenší, zmínku o úspěchu Hamiltona. :smiley:

2 Likes

RedBull bude skutečně nejtoxičtější tým v F1, pravděpodobně to bude kombinací Hornera a Marka v jednom týmu.

  1. Když v letech 2014 - 2020 nevyhrávali, výhružky odchodem z F1 byly na stole každý rok;
  2. Když soupeřili s Mercedesem 2021, měli problém s Wolffem;
  3. Když nyní soupeří s McLarenem, mají problém se Zackem.

Je zajímavé, že mezi Ferrari a Mercedesem byl v letech 2017 a 2018 zdravý vztah rivality a navzájem se neuráželi.

Je tedy jednoduché dovodit, na čí straně je problém.

2 Likes

Je zaujímavé, že medzi Ferrari a Red Bullom bol v 2022 zdravý vzťah rivality a navzájom sa neurážali.

Očakávať niečo na základe veľkohubých vyhlásení doktora Helmuta Marka je ako hodiť si mincou. Možno sa to stane a možno nie. Ale dá sa to pochopiť. Keď si len teraz začal sledovať Formule, tak prirodznene považuješ takú osobu ako Marko za hodnovernú. Nevadí nie si prvý ani posledný kto sa nechal okabátiť jeho šarmom a charizmou.