Svet podľa Alonsa: FIA mala s červenou vlajkou počkať, kým nedokončí kolo | Magazín F1 - F1online.sk

Fernandovi Alonsovi nehoda Júkiho Cunodu nezahrala do karát, ale nehnevá sa na Japonca, lež na Medzinárodnú automobilovú federáciu. Španiel ju obviňuje z toho, že tak rýchlo po nehode vyvesila červenú vlajku a nepočkala, kým dokončí svoje kolo.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/164482/svet-podla-alonsa-fia-mala-s-cervenou-vlajkou-pockat-kym-nedokonci-kolo

V parc fermé se na vůz nesmí šahat. Diskvalifikovat, nebo napařit pokuty 50 000 jako Emilovi. :grin:

a nechce stary pan rovno aj cerveny koberec ked zajtra vystupi z auta po skvelom vybojovani bodu az dvoch? :smiley:

1 Like

Toxic ježek again :grinning:

No s vyvěšením vlajek se vždycky chvíli čeká, takže se dá pochopit Alova frustrace v tomhle směru. Spíš by se měl nastavit proces, že se buďto nechca dokončit kolo pro nejbližší monoposty, nebo se celkově vyvěsí vlajky hned po incidentech bez čekání

1 Like

Tak červená by opravdu měla být když je potřeba bez dalších vlivů kde kdo dojíždí a tak, na to by se neměli vůbec dívat.

Jinak já byl hodně překvapen když je tam odchytli a odstavili, bral jsem to teda jako konec. Pak se zase pokračovalo, prostě chybovali a chtěli už jít domů :smile:

1 Like

K tomu nadpisu, Svět podle Alonsa, autora nepochybně inspiroval film Svět podle Prota.
A protože Prot byl pacientem psychiatrické léčebny, zdá se, že autor v obou postavách nachází nějaké společné prvky :smiley:.

3 Likes

Nejdůležitější ale je že upgrade zdá se konečně nebyl zbytečný :pray: SPA podle mě bude ještě lepší. Uvidíme ještě co závod.

1 Like

Právě, jenže kolikrát se na VSC, SC, yellow a red flag čeká, než skončí souboj nebo se dojede kolo. Proto je nutný v tom být konzistentní

To je prostě FIA no, ale vidíš, jak důchodce, co vyhořel furt funguje pro hatery :grinning:

1 Like

Zatím to vypadá nadějně na stabilizaci, uvidíme co závod. SPA by obecně měla být dobrá

1 Like

:thinking: Aston nemá bez softů na 2 pitstopy. Buď počítaj že pojedou na jednu zastávku, nebo použijí softy.

Po FP2 měli dvě nový medium a jedny hardy. Ve FP3 jeli jedny medium a jedny softy. Kde jsou ty další medium a hards?

No maj jedny nový hard a jedny nový medium (jen zajetý outlapem).

A kdy to zajeli?


Tohle je po FP2 a ve FP3 hardy nejeli ani na outlap, medium jeli polovinu FP3, tak moc nevím, jak je to možný :grinning:

V každém případě mi z jejich pozic nedává start na softech moc smysl, akorát zbytečně hrozí že brzkou zastávkou spadnou do provozu.

Vždyť to sedí, na začátku FP3 sjeli outlapem 1 nové hardy a 1 nové medium.

Otočit to na softy pro posledni zastavku

Ve FP3 nasadili obě medium sady?:thinking:

Jo, tu první jen na to zajetí. Tu druhou protože museli s navinkama dále ověřit setup.

A kdy sjeli ty hardy? :grinning: