Blbá situácia… Keď vstupoval Haas, F1 nebola ziskový projekt… Hoci Veľa vody v F1 nemúti, nenazýval by som to, že parazituje… Haas je tam na to, aby top značky boli vpredu… Lebo je víťazstvo medzi 10 tímami, je určite prestížnejšie ako medzi 2 tímami… A áno, vtedy do F1 vstupovať nikto nechcel… Boli radi aj za Haas… Dnes všetci zarábajú, a hodnota tímov je vysoká. Prečo by mal niekto len tak vstúpiť, a okamžite svoju vstupnú investíciu zdvojnásobiť tým že bude pripustený na štart? Kľúč rozdeľovania financií musí byť spravodlivý, a to nemyslím rovnako všetkým, ale podľa zásluh. Lenže ANdrettimu sa nepáči myšlienka, že by jeho tím nemal dostávať od Liberty peniaze (aspoň počas prvých rokov)…
A nebudú sa mu páčiť ani pravidlá v novej konkordskej zmluve… Totiž môj osobný názor je taký, že nová konkordská zmluva bude naďalej pripúšť-ať 12 tímov na štarte, ale nastaví finančné toky tak, že to bude vyhovovať súčastným tímom, a teda nový tím prípadne bude spočiatku nasucho… A tak je to aj fér, ja by som súhlasil napríklad s tým, že nový tím bude dostávať od Liberty iba peniaze za výsledky, nie však tú fixnú časť, ktorá je okolo 60 miliónov ročne… A ak si to nový tím výsledkami zaslúži, čo znamená, že jeho existencia je prínosom, potom sa môže v priebehu rokov táto suma zvyšovať…