Sprísnenie testov zadných krídel sa nás netýka, tvrdí Norris | Magazín F1 - F1online.sk

FIA sa rozhodla expresne rýchlo aktualizovať technickú direktívu o flexibilite zadných krídel. Jej nové znenie začne platiť okamžite od Veľkej ceny Číny, čo môže niektorým tímom spôsobiť problémy. Nie však McLarenu, ubezpečil Lando Norris na štvrtkovej tlačovke.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/191099/sprisnenie-testov-zadnych-kridel-sa-nas-netyka-tvrdi-norris

Tento víkend očakávam o čosi väčší odpor zo strany Ferrari a videli sme, aký je Red Bull rýchly. Je jasné, že nie sú mimo hry. Keď sú však veci perfektné, ako boli v kvalifikácii, máme výhodu. Určite však nestrácajú tak výrazne,”

Aha, proto max dostaval 1.3 vteriny na kolo u konce zavodu. Pri prvnim stintu dostal za 13 kol 16 vterin. Jo, jinak vyrazne neztraceji a jsou hned v zavesu. :slight_smile:

1 Like

vacsinou ti, ktori pisu, ze sa ich to netyka, tak na to doplatia najviac. to platilo aj pri RB, aj inych teamoch v minulosti :smiley: takze uvidime

Já myslim že se pleteš, většinou když byla úprava pravidel, tak se křičelo že někdo chce někoho zastavit.

Křídla a tyhle ohýbací cerepetičky stojí randál peněz, takže určitě buď to vyhovuje a nebo to jde levně a narychlo zpevnit.

Mám i podezření, že týmy o tom věděli mnohem dříve, že tohle přijde a že to je spiše “reklama” na F1, protože to vyvolá vášně a debaty mezi fanoušky a pozornost je upřena na F1. Vždyť nikdo nebulí že ho to ovlivní…a to hodně divné že. Manipulace kam se podíváš… to jest vytvořit pozornost za každou cenu a defacto zdarma.

3 Likes

Je to mozne, aj ked toto sa tyka zadnych kridiel a to sprisnenie, co ma prist od polovice sezony, tak ma byt na predne kridla. Cize ktovie :man_shrugging:

je podozrive ze ma Lando v tom tak jasno

2 Likes

Bude zaujimave sledovat, ci niekto pride na to, v com je McLaren tak lepsi. :thinking:

V pripade dominancie RB to bolo tym, ze mal iny koncept auta od vsetkych a bol komplexne dobry. Kopirovanim ich filozofie auta sa ostatni zacali dotahovat.

V 4. sezone sucasnych pravidiel vsak inu filozofiu ani zazracny koncept asi McLaren neobjavil, takze to mozu byt nejake 1-2 vychytavky (napriklad tie brzdy), ktore robia tak velky rozdiel.

1 Like

JJ, brzdění zadního vnitřního kola v zatáčkách.

To je dobrej point!

Je to jeden zavod a uz tu preratavas zase neaju vymyslenu dominanciu. Ked dalsi zavod vyhra ferrari napises ze McL sa prepadol ? :smiley: Alebo ferrari prislo na fintu s brzdami ?
Ved su vsetci traja pri sebe… kazdy zavod ine podmienky a iny vitaz… nemyslim si ze McL je az tak dominantny… Ked nalozi superom 4zavody po sebe, potom tu mozeme pisat o dominancii, zatial im vysiel iba prvy zavod, aj to len polovicne…

1 Like

Kde jsem napsal neco o “dominanci”? Presne mi to ukaz, prosim. Nejspis ti dela problem psany text, coz me mrzi…
Pisu fakta, ktery se staly v zavode. Uprimne je mi jedno, ze bude nekdo klidne o 10 vterin rychlejsi na kolo. Je to soutez, kde vyhrava vychcanejsi a sikovnejsi.
Co mi jedno neni, tak je tohle mluveni hoven, jak je nejaky team blizko a nebo pred nima.

1 Like

Práveže vás sa to týka najviac, synak. Som zvedavý, akí budete rýchli bez od.rbávania pravidieľ :smiley:

O jakém o.d.r.báváni to mluvíš?

Dle zahraničních zdrojů věděly týmy o této úpravě už delší dobu, takže to není pro týmy nic nového; tím se potvrzuje i to, co psal @GRAHAM.

Tak nemluv, nepiš a ono to tu nebude

1 Like

Vyborne :handshake:
Usetril si mi cas :pray:

Už sa priznali. Huncúti z Haasu mali ohybnejšie zadné krídlo a upravovali ho. To zásadne mení situáciu na čele šampionátu.

1 Like

Takže zpevnění křídla Haasu pomůže. :grin:

Pri pohľade na dnešný výsledok sa to nedá vylúčiť.