No tak zrovna mně Hunt k srdci nikdy moc nepřirostl.
A jinak je to pravda - dnes jsou jezdci nastaveni jinak, auta jsou hodně bezpečná, se smrtí se nepočítá. V pojízdných rakvích šedesátých a sedmdesátých letech to bylo naprosto odlišné, smrt byla na okruzích všudypřítomná. Takhle na to vzpomínal Jackie Stewart:
Stále jsme se nemohli dohodnout, zda pojedeme nebo ne a nakonec bylo rozhodnuto vyčkat, jak se vyvine počasí. Ickx řekl závěrem, že my, jezdci formule 1, si musíme být vědomi toho, že se neustále pohybujeme v mezní situaci, která automaticky vede k nehodám, a dokonce smrtelným. S tím že musíme počítat, to už patří k našemu povolání! Zeptal jsem se Pierse (Courage), má-li to být špatný vtip.
“No, víš přece,” odpověděl Piers, “že zrovna Ickx je fatalista!”
“Dobrá, ale to přece neznamená, že my, závodní jezdci, jsme kandidáty smrti a automaticky musíme zaplatit za své povolání smrtí?”
“Nemyslím, ale kdo ví?”
Myslel jsem si: “Bože, i ten počítá s tím, že ho to jednoho dne při závodě chytne!” Rychle jsem se otočil a odešel k mému transportnímu vozu. Nechtěl jsem o věci už víc slyšet.
Stewat a Ickx přežili a žijí dodnes, Piers Courage zahynul v Zandvoortu 1970.
Stewart se pak hodně zasadil o pozdější zvýšení bezpečnosti závodů.