Sainz má na stole už len dve možnosti. My sme správna voľba, verí Vowles | Magazín F1 - F1online.sk

Šéf Williamsu James Vowles odpovedá v Kanade dookola len na jednu otázku. V rozhovore pre F1 TV sa už neudržal a so smiechom ironicky poznamenal, že „je rád za novú otázku, na ktorú ešte neodpovedal“. Angličan však nesklamal a poskytol zatiaľ najlepší pohľad na vyjednávania medzi Carlosom Sainzom a Williamsom. Z jeho odpovedí usudzujeme, že Jamesov tím je blízko k podpisu španielskeho pretekára.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/157384/sainz-ma-na-stole-uz-len-dve-moznosti-my-sme-spravna-volba-veri-vowles

Je to sice samá samochvála, ale aspoň jsme se něco málo dozvěděli. Ještě neřekl, kdo je ten druhý jezdec na jejich seznamu. Každopádně dal všem zájemcům najevo, že by byli jen náhražkou. / Jak jdou nahoru jsme viděli v úvodu sezóny, kdy málem nestihli testy a v závodech neměli s čím jezdit. Držet tam druhý rok Sargeanta je taky nikdo nenutil. A jinak Williams se zvedl ze dna už za jeho předchůdce. Nicméně si myslím, že aspoň vzhledem k motoru to fakt bude lepší volba jak Audi, těm nevěřím vůbec.

No nevím. Jediná správná by byla ve Ferrari zůstat. Všechno ostatní snad kromě Mercedesu je nouzové řešení.

Rozbily se jim tu články.
Zrovna potřebují nějakýho ajtaka, ať jim to opraví, a ty jsi na lodi. :sleepy::cold_sweat:

3 Likes

To ze sainz rokuje s Williamsom je skor o tom ze moc nema na vyber.

Ještě je okénko u Mercedesu, ale vypadá to, že asi ne.

Je vidět kam až může zavést nenávist fanoušků Ferrari a Leclerca vůči Sainzovi.

Velmi slušný pilot v nejlepším sportovním věku vybírá mezi Williamse, Haasem a bůh ví čím.
Asi nejsmutnější jezdecký příběh, co pamatuji.

1 Like

To je argumentace na úrovni Fica, kterej atentát hodil na opozici, sorry :smiley:

3 Likes

Souhlasím, že je to tristní příběh, ale hlavní důvod vidím úplně jinde, a to v celkově zabetonovaném prostředí F1. Nejen v autech, ale i v jezdcích se plánuje na “pětiletky” a kdo není od začátku součástí nejužší skupinky jezdců uvažovaných pro “vyšší cíle”, ten má hodně složité se do ní dostat, jestli to vůbec jde. Těžko říct, jestli se to celkově má šanci v dohledné době zlepšit.

asi to bude tym, ako hovori Triper, ze rozdielovi ludia su na univerzitach. Na jednej strane jazdci su casto v jednom time aj 10 rokov, na druhej strane ten vytuzeny presun ludi z timu do timu vidime na urovni inzinierov a to pomerne casto.

Len co mi nejde do hlavy je, preco v MotoGP chcu timy mat dvoch najlepsich jazdcov vedla seba a nehraju sa na jednotky a dvojky :thinking:

na druhej strane, Norris mal udajne ponuku do RB. Hamiltona zobrali do Ferrari k Lec, aj ked asi skor kvoli peniazom. Sainzovi by som este dodal, ze on nie je ten top tovar na trhu, o ktoreho bude mat automaticky top tim zaujem ked sa uvolni.

Norris i Hamilton jsou z “horní skupiny”, o ty bude zájem vždycky. Teď se čeká na Maxe, to by taky najednou šlo všechno. Jenomže míst je málo, nové týmy se do F1 nedostanou, k tomu je potřeba povozit platiče všeho druhu, potom pár jezdců, kteří se nám v soutěži spíš zapomněli, a je vymalováno. Mně by se líbilo těch 12 týmů a každý rok přirozeně vyměnit tak pětinu pole. Ale je to iluze.

Jako ajťák bych musel umlátit sám sebe. V tomhle směru jsem opravdu nepoužitelný.