Russell si ani tentoraz nevedel vysvetliť rýchlosť Mercedesu | Magazín F1 - F1online.sk

Keď sme pomalí, nevieme prečo, a keď sme rýchli, tiež si to nevieme vysvetliť. Takto už raz George Russell okomentoval správanie monopostu W15, ktorý je aj na konci sezóny pre tím záhadou. Mercedes si ani tentoraz nevedel vysvetliť, prečo bol taký silný.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/180085/russell-si-ani-tentoraz-nevedel-vysvetlit-rychlost-mercedesu

Byvali doby, kdy se pod clankem o Mer vzdy strhla debata …
Ted to vypada, ze i Mer fans chteji tuto sezonu mit uz za sebou a ocekavani smeruji na pristi rok .

Nebo, ze by nikdy nebyli Mer fans, ale jen Ham fans ? :thinking:

Tak ono asi nie je prilis zaujimave komentovat tim ktory sa planta niekde okolo 5-8 miesta. :grinning:

Ale zaujala ma ta druha cast. Je niekde napisane, ze treba fandit timu a nie jazdcovi? Ja si myslim, ze keby zoberieme vsetkych F1 fanusikov tak 50% fandi nejakemu timu a 50% nejakemu jazdcovi. Aj ked to je len moj skromny tip. A v takom Mercedese alebo RB si realne myslim, ze viac fanusikov fandi Hamikovi/Maxovi ako Medaku/RB.

Pri Hamikovi to dava este o to vacsi zmysel, kedze on bol v F1 skor ako samotny tim Mercedes :grinning:

Ja bych rekl, ze co se tyka tymu … tam je jedine Ferrari … tam je to na srdicko… U zbytku bych to videl vice na fandy jednotlivcu nez tymu .

4 Likes

Presne tak, historiu ma aj Mclaren ale len vo Ferrari su tie emocie, to spievanie talianskej hymny kedy neriesis ktory jazdec vyhral, hlavne ze vyhralo Ferrari. To je jediny tim, ktory si ta vie ziskat.

Ostatne timy su len korporaty bez duse a teda viac ludi zacne fandit jazdcovi, s ktorym sa vedia viacej prepojit.

1 Like

Jo jo … po smrti sira Williamse nam uz zbyva jen Ferrari . Zbytek jsou jen “firmy”.

2 Likes

Zrovna McLarenisti jsou. Ne tolik jako Ferrari boys, ale jsou.

Proč by měl být Williams něco více než McLaren?

Ptáš se zbytečně, to je, jako když ředitel závodů vydává prý TD

Protoze se majitel/ zakladatel primo podilel na deni … a bylo vsem znamo,ze to je srdcovka stareho pana …
U ostatnich tymu prece jenom je silny managament jako takovy a skutecni majitele to pozoruji z povzdali … muj nazor .

Jake tymi ty hodnotis jako “srdcovky " tzn ,ze spise fandi lide tymum a jake davas do kategorie " fandime spise jezdcum”?

1 Like

Trolle … prosim … prestan lhat … kde jsem napsal, ze reditel zavodu vydava TD ? …

ahh … uz vim … dal jsem ti to zlute :wink:

4 Likes

Chovej se slušně, to co předvádíš není normální, opravdu se vzpamatuj.

1 Like

Tak Bruce dokonce jezdil za McLaren, když ho založil. Pak se skoro hned zabil při testování auta.
Ono i Frankovi moc nechybělo, a byl by mrtvý. Ale měl nakonec štěstí, že mohl být součástí dlouhou dobu.
Ferrari je vlastně součást korporátu. Kdyby je nekoupil Fiat, a neudržel jejich tradici, tak už možná dávno nejsou, protože skoro zkrachovali.

Já nerozlišuji týmy na tradice a netradice. Nikdy u žádného sportu. Zaslouží, nezaslouží.
Na to se ve sportu nehraje. Ve sportu se hraje na teď a tady.

3 Likes

Otazka znela zdali existuje tym , dle tveho nazoru, krom Ferrari, kde Fanousci jsou vice verni znacce nez jednotlivym jezdcum ( tzn ze nekupuji jine obleceni v momente kdy jejich milacek prejde jinam ). O tom jsme se bavili s Neutronem a do toho si zareagoval. Proto me uprimne zajima tvuj nazor.

A ja opakuji, ze si myslim, ze vetsina soucasnych fanousku je spjata s jezdci nez z tymy. Krom Ferrari.

Ale mozna jsou i jini tymy kteri maji svoji vernou zakladnu , ktera jim zustava aniz pro ne jezdi Jirka nebo Petr… nevim

Nevím. Asi dost lidí.
Já jsem taky fanoušek týmů.
Je mi jedno, kdo za jezdí.

1 Like