Russell má riešenie: Aktivácia zavlažovania okruhu z kokpitu! | Magazín F1 - F1online.sk

Mercedes bol ešte donedávna v Pohári konštruktérov komfortne na druhom mieste. Prišla však nevydarená Imola a pokazená kvalifikácia v Monaku. Paradoxne, povinné dve zastávky v boxoch neboli pre Mercedes druhou šancou, ale druhou popravou. V tomto prípade však dokonale platilo staré príslovie: „Kto druhému jamu kope, sám do nej spadne.“


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/201535/russell-ma-riesenie-aktivacia-zavlazovania-okruhu-z-kokpitu

Ja by som na monako efjednotky nechal doma a priniesol F2 alebo F3, vylosoval ktora pojde komu a polepil do timovych farieb. nudnejsie by to urcite nebolo.

Oni si všetci z toho už len ■■■■ robia :rofl: a vymýšľajú kto povie väčšiu sprostosť :rofl:

Chcel som si užiť jazdu v Monaku :rofl:
Tlačidlo na zavlažovanie :rofl:

Ako vravel známy slovenský politik

Vám musí j*bat chalani :grin:

Neskutočne ma baví čo predvádzali dnes piloti v Press centre.
Dokonalosť toto celé, ako sa im smejú do ksichtu :rofl:

Táto VC začína byť zaujímavá až po konci :rofl:

Tam sa nepredbieha nejako výrazne tiež.

ano, a este mi najdi sponzora jazdca, ktory by ti toto dovolil :smiley:

Russell to dnes psychicky nezvládol môže byť rád, že nedostal trestné body za úmyselné podvádzanie

1 Like

Riešenie na predbiehanie v Monaku nemusí byť vôbec také komplikované a zmeny okruhu sa netýka vôbec, ten by ostal tak ako je. Vo svojej podstate by to mohlo fungovať ako DRS. Akurát že ak by vás dobehol jazdec do sekundy, vaša batéria by sa dostala do režimu Recharge a boli by ste pod omnoho väčším tlakom. Už by nestačilo si len ‘‘chystať výjazdy’’. Vznikali by zaujímavé súboje v šikane za tunelom, rovnako tak na cieľovej rovinke. Ďaľšia nečakaná výhoda by bola, že jazdci by nechceli aby ich niekto dobehol do jednej sekundy, tým pádom by boli nútení ísť rýchlejšie, nie týmto slimačím tempom ako včera. …no, zatiaľ si to tu uložím ako patent, keby ma chcel niekto z FIA kontaktovať.

1 Like

To umelé zavlažovanie by nebol zlý nápad

Nemyslim, ze by to pomohlo. v 2018, jazdil Ricciardo od polovice pretekov bez MGU-K a dvoch prevodovych stupnov a aj tak sa ubranil. Na kazdom inom okruhu by to odstavil, preteze by skoncil posledny, ale Monako vyhral.

3 Likes

toto je fajn, ak by to zhorsilo hlavne vyjazd zo zakruty. ak by to ale ovplyvnilo len koniec rovinky, tak to nepomoze. neviem kde najviac obmedzuje rychlost ten recharge mod.