Messi je taky the best ever a není momentálně nejlepší.
V 84 začínal v F1.
Senna byl dříč. Taky si hlídal kondičku i když se u mladších traduje, že s tím začal Schumacher.
Ale hlavně byl Ayrton talent od boha, který by mu mohl i Emil závidět.
Ano zle to chapes. Federer je Goat, ale na sklonku kariery byl urcite Djokovic lepsi.
Trenery uz meli piloti v 70. letech, aspon ve Ferrari, nedavno jsem cetl clanek, jsem chytry jak radio
Nevis nahodou ty, nebo nekdo jiny @PUFF kde sezenu tento matros, ale v malych prumerech 1-3mm, nebo cim by se to dalo naimitovat, buzirku jsem takovou nenasel, pouze hladkou…
Ten zvuk je úžasný.
Asi všude… Každý lepší stavebniny.
Myslis ze je best ever? Za mna je ronaldo lepsi (teda bol) a celosvetovo sa hovorilo v prospech peleho
I tak male prumery? Nemuzu to nikde sehnat.
Vždycky jsem tvrdil, že tehdejší piloti neměli o nic menší kondičku než současní.
Současné jezdce by možná zlomilo, kdyby museli odjet celý závod bez posilovačů brzd, řízení a ještě s klasickou šaltpákou.
ja myslim,. ze by sa adaptovali keby skutocne chceli jazdit … ludske telo zvladne pomaly vsetko, je to len o tom, ze technologie sa posunuli a zivy clovek neni schopny radit rychlosti tak ako robot
Z lepšího se na horší zvyká velice těžce.
Dokážeš si představit těch keců jak mají těžký život?
Ale přitom když se některým poštěstí si sednout do starého vozu, tak všichni ukapávají blahem.
Tohle byl Fitness trener Laudy a dalsich:
tak ja neviem, okecat to moze clovek co mu huba raci, ide o ten samotny vykon
Možná Optimit Odry. Nevím jestli ještě stále existuje, ale tam se dělaly snad veškeré gumy do aut.
To znamkovanie jazdcov po preteku moc nesedi. Max vs Perez - Sergio sa musel prebijat startovym rostom a skoncil na druhej priecke kdezto Max startoval s 1 miesta a skoncil 1 . Podla coho tak rozdielne znamkovanie ? Tak isto LH a GR velmi velky rozdiel v znamkovani. LH sa posunul o 2 priecky a GR sa prepadol o 2 miesta . Ano mal dobry start do zavodu z dobrej startovacej pozicie ale v zaciatkoch stintov podl mna prepalil tempo a postupne mu odchadzali pneu. LH zacal pomalsie a postupne zrychloval. Zavodne tempo mal ako vetsinou lepsie ako GR. Znamku mal mat GR vetsiu ako LH ale nie takym rozdielom. Tam mal bit rozdiel v znamkach priblizne taky ako u jazdcov Mclerenu.
Zrovna před chvíli skončil na ČT2 pořad Báječní muži na dvou kolech ve kterém se Lukáš Pešek svezl na staré motorce po Fanánkovi a v jeho staré kombinéze. Byl pohnědkován strachy, ale moc se mu to svezení líbilo.
Možná by Ti stačilo tohle.