Russell a Hamilton by uvítali čínsku automobilku v F1: Prvýkrát bolo vypredané | Magazín F1 - F1online.sk

Formula 1 rastie aj na čínskom trhu. Aj keď zástupca tejto krajiny v tomto roku druhýkrát chýbal na štartovom rošte, podujatie dosiahlo historicky najvyššiu návštevnosť. Navyše, krátko pred VC Číny sa v médiách začalo špekulovať, že záujem o Formulu 1 prejavil čínsky automobilový gigant BYD.

Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/230295/russell-a-hamilton-by-uvitali-cinsku-automobilku-v-f1-prvykrat-bolo-vypredane

Bude to Renault, kdo se obětuje ve prospěch Číny?

jo super napad dotiahnuť si činu na roš super lebo čina ktora rada robi take zabavne veci ako kradnutie patentov naviše hrajeme satu aky sme šeci moralny a tak tu cheme činu ktora je autoritarska viac ako rusko ktora svoji obivatelov špehuje a doslova praktikuje novodobe otroctvo kde ich obyvatelia pracuje ako otroci kde zakonik je sproste slovo dovolenka nedela tam niesu minimalna mzda je tabu a decka praca bežna to je super čo ? a vlasne kamaradime z arabami a moslimamy ktory ked zistia že neviete ich boha tak vaz popravia a žena tam ma menšie prava ako tava ale hej snimy musime biť za dobre ked cheme ropu ale čina ?

1 lajk

Ale prosím tě, uklidní se.

USA napadá suverénní státy pořád a jezdí se u nich 3 závody.

1 lajk

Mně osobně tam žádný čínský tým nechybí, ale těžko předpokládat, že se tam nikdy neobjeví. F1 je celosvětová záležitost, Čína je velmoc, kde všechno řídí stát a GP se u nich jezdí, takže pokud bude zájem, asi vyvine na účast hodně velký tlak. Tím spíš, že jedno místo je na roštu pořád volné.

Ked možné mať stajne agresora v USA ktorý sa vyhraza kade komu, unasa ludi, vrazdi iránske skolacky, prečo by sme nemohli mst cinu ktira nikoho nenapadla? V EU si nemozem pozriet ruské TV ale v Rusku eu ano….tolko k totalite a neslobode.

Naposledy tam chyběl americký tým, a stalo se z něho přelepené Ferrari s 5s ztrátou.