Režim Z, režim X či špeciálne tlačidlo. Nebude to príliš komplikované? pýta sa Krack | Magazín F1 - F1online.sk

O necelé dva roky si budeme zvykať na novú Formulu 1 s novými a zrejme aj o čosi komplikovanejšími pravidlami. Spoznáme režim X, režim Z, nový prístup k manažmentu energie či špeciálne tlačidlo na predbiehanie. Nebude to však už zbytočne komplikované? Túto otázku si kladie šéf Aston Martinu Mike Krack.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/158593/rezim-z-rezim-x-ci-specialne-tlacidlo-nebude-to-prilis-komplikovane-pyta-sa-krack

Gombiky Z a X plus Special tam urcite protlacil Newey.

1 Like

Copak už F1 přišla o všechny mozky, které by dokázaly navrhnout čistokrevný závodní vůz bez berliček?
Jak dlouho asi bude trvat, než místo závodních jezdců budou v kokpitech sedět ajťáci ve virtuálních vozech.
Je to smutné, ale právě tímto směrem se F1 ubírá. :neutral_face:

2 Likes

preco by to robili jednoducho ked sa to da komlikovane

1 Like

To je pokrok života.
Taky nemáš doma televizi 2m hloubku, skodu favorit, telefon na kabel, na filmy nekoukáš na VHS… A na internet se nepripojujes přes pevnou linku. :grin:

3 Likes

Čím složitější, tím více F1.
Jestli to tak půjde dál, tak ještě budeme závidět INDY a NASCAR, kde se blbinám brání seč můžou.

1 Like

Vývoj techniky přece neznamená, že bych nosil deflektory na čepici a na uších natáčeče, aby se ucho automaticky natočilo ke směru odkud přichází nějaký zvuk.
Probůh snad jsem teď neinspiroval ajťáky, aby začali tyhle cocotiny vymýšlet.

1 Like

Vývoj techniky znamená, že nové napady jsou často ze začátku komplikované a postupně se zjednodušují v čase, jak se používají

To by mě zajímalo co F1 v posledních létech zjednodušila. Momentálně si nevzpomínám vůbec na nic.

Pirrelli rainbow 2019 ma tak napadá, ale to tak pre jednoduchých fanúšikov

Nízkoprofilové gumy přišly spíše jako nutnost, než zjednodušení. Balony by měly velký problém vydržet stále zvyšující přítlak a váhu vozů.

Zjednodušilo se rozhodování o trestech - komisaři u toho roztočí kolo trestů a podle toho co padne, to dají

Třeba loňské Rakousko!
Tam FIA prověřovala 1 200 možných porušení traťových limitů a konečné výsledky přišly až několik hodin po závodě.

1 Like

O com ten chlap vobec trepe. Aktualne maju na volante
10k+ moznych kombinacii. Maju viac ako 20 roznych tlacitiek. Sam povedal ze drs je v podstate to iste. Jedine co potrebuju pridat je predbiehacie tlacitko.

To je zazita lidska vlastnost, nevim kdy to zacalo kdyz pochazime z pralesa, tam slozitost neexistuje.

Sorry, ne Newey ale Marko.