Asi budu jediný kdo Renaultu tento krok schvaluje.
Přitom je Renault výrobcem motorů, který mi v F1 poskytl nejvíce zábavy.
Takový převrat k jakému se Renault odhodlal s foukanou malorážkou 1,5l (oproti třílitrovým motorům) se neodvážila F1 ani se současnými kyselinami. I tyhle motory mají o 100 ccm více plus kyseliny, než průkopník Renault a přesto současné pohonné jednotky nedosahují takového výkonu jako Renault před půlstoletím.
Teď si ještě představte, že tehdejší vozy byly téměř o 30% lehčí, tak si představte jaké to byly bestie.
Myslím, že s krokem stáhnout motory ze světa F1 je Renault opět průlomový.
Vnímám to jako vzdor proti kyselinám, které stejně mají v další inovaci motorových pravidel skončit, ale hlavně je nesmysl vyrábět motory pouze pro jeden tým.
Kdyby FOM nezlomila vaz Andrettimu, tak byla velká šance, že by Renault v F1 zůstal.
Sice mě moc mrzí, že Renault z F1 odchází, ale řekněme si na rovinu kolik kolik výrobců udělalo pro F1 tolik? A přitom dnes po něm všichni hážou kamenem.