Dřysty staré báby Blažkové…
Všichni kteří aspoň vzáleně ví jak to ve výrobě chodí, tak je jim jasné, že při ruční výrobě žádné díly stejné nebudou.
U karbonových dílů jsou rozdíly nejen v konečném zpracování, ale taky ve váze. Už na výstupu se ví, že tento díl se bude používat v trénincích, lepší příjde na ostrý vůz a jiný zůstane pouze jako náhradní.
No a z těch nejlepších dílů se rozděluje směr pro týmovou jednička a týmovou dvojku.
U motorů je úplně stejný postup.
No a pak máme vývojové díly uprostřed sezóny. Né vždy se stihne udělat novinka pro oba vozy. No a komu tu novinku poskytne? No přece týmové jedničce.
Někdy se to ale stává i naopak. Když není nový díl dostatečně odzkoušený, tak ho občas nasadí týmové dvojce.
A tak je to úplně se vším. Sady gum se převažují a lepší sady dostává jednička.
A nejedná se pouze o techniku, ale stejný postup je i při rozdělování mechaniků i stratégů.
No a nakonec konkrétně v RB dostane jednička výhodu v požehnání Helmutem.