Zase to máš v hlave popletené. Pravidlá sa nemenili, iba spôsob merania prietoku = testy. Ten motor nikdy legálny nebol
Dost velká změna vzhledem k filozofii proudění vzduchu na zadní část monopostu, doufám, že tohle je vychytané
Myslím že si z toho slibují celkem dost, i když je to tak trochu jen náhled do 2025. Poslední dobou bez upgradů začali trochu nabírat určité drobné ale konstantní zlepšování. Doufám že tímhle potvrdí že věci začali lépe chápat.
Tak Adrian dává rady po telefonu, v Singapuru volal, že se u RBR záhadně mění výška mezi Q a závodem
takže do tej doby nebolo reálne dokázateľné ako to robia. O tom celý čas hovorím. To isté krídlo McL nebolo legálne, ale nedalo sa to zmerať.
Sluší mu ta zelená
Bílá k němu šla víc.
Vůbec, teď je ta kombinace mnohem lepší
Ked nahras na smec a zlizne si to konkurencia.
RedBull prý nutné změny aby daný mechanismus nemohl používat udělá snad pro Brazílii Teď to FIA bude muset ohlídat sama nějakým opatřením. Jinak mechanismus je pod nějakou zakrytou “palubkou” a i když to není tak snadné jak by se mohlo zdát tak FIA si je teď dobře vědoma toho, že se daný mechanismus dá provést během práce, která se pravidelně dokončuje na autech po kvalifikaci, aby je připravila na závod.
Možno keď zatlačia do dier fukáre, zmenia výšku
Drobnosti
Ještě, že tam dali víc livery, aby zakryli ty flexi prvky
Když to vyfotíš není to elastické