Red Bull bude musieť vyčerpať časť zdrojov na rok 2026 skôr, potvrdil Waché | Magazín F1 - F1online.sk

Každé technické oddelenie v padoku čaká dôležité rozhodnutie. Od prvého januára bude povolené pracovať na monopostoch pre rok 2026 a tímy budú musieť rozdeliť vývojové zdroje na nasledujúce dva ročníky. V Red Bulle si uvedomujú, že oni si nemôžu dovoliť odpísať rok 2025, ba čo viac, podľa Pierra Wachého doň dokonca budú musieť investovať viac, než spočiatku plánovali.


Toto je sprievodná diskusia k pôvodnej téme na https://f1online.sk/clanky/181335/red-bull-bude-musiet-vycerpat-cast-zdrojov-na-rok-2026-skor-potvrdil-wache

Investice jeste zdaleka neznamena zrychleni, mozkova kapacita ma sve limity a pracovat na dvou projektech soucasne bude peklo, uprimnou soustrast.

Ale umim si predstavit ze VER bude chodit a otravovat.

Čím?
image

Po odchodu Adriana Waché nedostatkem financí asi moc netrpí. Jeho hlavním úkolem je, aby ukázal světu, že je natolik dobrý, že dokáže RB udržet ve výšinach i bez Adriana. Jestli to zvládne, tak jeho cena náramně stoupne.

První polovina s Adrianem
image

Druhá polovina bez Adriana
image

2 Likes

Z Red Bullu nikdo nedochází, všechno tam klape, jak má, to si nevěděl?

1 Like

Taky si myslím, že celé letošní změny Adrianového konceptu jsou dílem Wachého (choboty), ale nechci dělat předčasné závěry. Příští rok ale ukáže jak velkou ztrátu Adrianův odchod napáchal.

Přijde mne jako absolutní hloupost, aby když se totálně mění pravidla, měl někdo více času v aero tunelu a by jakkoli omezen ve vyvoji nového monopostu… Tam by to mělo bejt pro všechny stejné.

2 Likes

Já myslím že až další rok se hodně ukáže jak na tom budou. Přiští rok už nebude myslím žadný zasadní progres, bude se jen ladit a dělat lehké upgrade. Tam se nic moc nepozná.

Možná nebude trvat dlouho a sám se bude jiným týmům nabízet.

RB čeká složité období. V přetlaku motorářů vyrobit vlastní motor je pořádná výzva do rvačky. To samozřejmě příští rok hodně ovlivní, ale pro diváky jedině dobře. Aspoň bude zábava jak se na čelní týmy dotáhne i slabota.

Nemyslim ze budeme pristi rok sledovat vyraznejsi rosady v poli. Nikdo se nebude poustet do zasadnich zmen. Na druhou stranu nas cekaji suprove souboje o wins tech nejlepsich, bude to tesnejsi nez letos ve druhe polovine, aspon doufam.

Vždy když pravidla končí, tak se celé pole k sobě přiblíží a závody jsou mnohem zajímavější.

Ano, jen jsem chtel rict ze pomali zustanou pomali, necekam zadna prekvapeni, jedine Gasly, ten snad.

1 Like

Renault je pomalý a s tím neudělá nic ani Gasly. Dokonce ani Emil, který byl ve sprintu spíše škodič Rubidia. Vlastně i domovského RB.

Ted jsem dokoukal zaznam sprintu a vypada ze VER a GAS budou pristi rok velci souperi, cca o 5-8. misto.

Předvídáš, že se RB propadne až na úroveň Renaultu?

Spis se setkaji na pul cesty, Gasly lehce poskoci, Ver se o neco sesune niz…

Tak moc Renaultu zase nevěřím.

O nic nejde bavime se o stredopolareni, na pomezi spise horni poloviny, mozna, uvidime.